Lillegutt sov godt og lenge så var lett [emoji4]Da har du virkelig vært effektiv! Ikke verst! Ferdig med fasten nå?![]()
Ja tanta kom før hun egentlig skulle, så første dag uten faste igår [emoji54]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillegutt sov godt og lenge så var lett [emoji4]Da har du virkelig vært effektiv! Ikke verst! Ferdig med fasten nå?![]()
Oh my.. sjekka det opp og joda, de leverer hit! [emoji16]De leverer utrolig nok her. Men ikke berlinerboller med det inni [emoji33][emoji33][emoji23]
Ja ! Gjør det [emoji14]Var på tide [emoji28] blir så sykt mye svada av å skulle finne på 200 nye tråder [emoji28]
Så gøy daBabyverden har delt ene tråden min på Facebook i går. første gangen det har skjedd! Morsomt om den kan hjelpe til å få folk inn på forumet da [emoji4]
Viktigste det da [emoji14]Prøver ihvertfall [emoji4]
Hahaha aaaaner ikke [emoji23]Åh.. leverer de til hotellrom eller..? [emoji28]
VeldigDet hørtes bedre ut også [emoji6]
Ja haha [emoji28]Så gøy daKjendis nå da [emoji23][emoji8]
Ja og hadde hvert trist om jeg ikke prøvde engang [emoji13]Viktigste det da [emoji14]
Så godtLillegutt sov godt og lenge så var lett [emoji4]
Ja tanta kom før hun egentlig skulle, så første dag uten faste igår [emoji54]
Selvom dere var veldig flinke med å lage tråder daVeldig![]()
Ja bare noen dager for tidlig, men men fikk da fastet i 24 dager så får jeg ta de siste 5 dagene senere.Så godt
Haha, da ble det jo egentlig som du håpet, ikke verst! [emoji14] Godt å komme i gang med å spise igjen da![]()
Ikke verst å faste 24 dager på rad da, det krever styrke det altsåJa bare noen dager for tidlig, men men fikk da fastet i 24 dager så får jeg ta de siste 5 dagene senere.
Veldig godt, men vil ned i vekt så rett tilbake der nå [emoji4]
Samler opp så masse også da gitt [emoji14]Ja og hadde hvert trist om jeg ikke prøvde engang [emoji13]
Se og hør neste [emoji23][emoji23]Ja haha [emoji28]
Ikke jeg gitt. Har ikke fantasi nok til annet enn hva jeg faktisk lurer på evnt [emoji23]Selvom dere var veldig flinke med å lage tråder da
Nei. Får se senere evnt. Orker ikke nå hahaNoen som vet hvordan vi ligger an i utfordringen så langt i dag?
Det ble feil tagging[emoji23][emoji23]Så gøy daKjendis nå da [emoji23][emoji8]
Så gøy [emoji16]Babyverden har delt ene tråden min på Facebook i går. første gangen det har skjedd! Morsomt om den kan hjelpe til å få folk inn på forumet da [emoji4]