Jupp, det var godt [emoji16]Så bra, kanskje du har fått noen timer ekstra med søvn[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, det var godt [emoji16]Så bra, kanskje du har fått noen timer ekstra med søvn[emoji2]
Tips som ikke bør følges- avhengighetsskapende! Bestilte litt luksus på døren i helgen fra morgenlevering.no... for å si det sånn: ikke finn på å bestille de små berlinerbollene fylt med nougat...[emoji85][emoji7]h-e-r-r-e-g-u-d så gode! Nå har jeg dilla...[emoji849]
God bedring [emoji170]God dag[emoji2]
Kos deg på shopping!
Jeg er hjemme delvis pga migrene og delvis pga stengt SFO[emoji4]
Eldste hata det før. Men kommer seg med årene heldigvis ! [emoji1]Flott de er glade i frukt[emoji1]
Er da ofte tempo nå også syns jeg da [emoji13]
Virker nesten sånn siden ingen andre klør [emoji54]
Er ikke detNå er det jammen ikke langt igjen til 17 000 innlegg..
Jupp, det var godt [emoji16]
Ikke mye, tenker å gå ut med ungene, har laget ferdig middagen og ryddet her samt vasket.Takk for detskjer hos deg i dag da?
![]()
God bedring [emoji170]
Antar du gleder deg til ferie [emoji23]Jobb tors og Fre så ferie !!!![]()
Eldste hata det før. Men kommer seg med årene heldigvis ! [emoji1]
Mine er rett rundt svingen [emoji14] Eller de er skilte da. Så ser svigermor veldig ofte i forhold. Men han jobber så masse. "Heldigvis" [emoji14]Det er pain![emoji23] har "heldigvis" svigers 4 timer unna[emoji39]
Mine er rett rundt svingen [emoji14] Eller de er skilte da. Så ser svigermor veldig ofte i forhold. Men han jobber så masse. "Heldigvis" [emoji14]
Hahahaha! Svigermor bestilte en gang sånne solskinnsboller derifra til oss [emoji33] De var også fantastiske [emoji7]Tips som ikke bør følges- avhengighetsskapende! Bestilte litt luksus på døren i helgen fra morgenlevering.no... for å si det sånn: ikke finn på å bestille de små berlinerbollene fylt med nougat...[emoji85][emoji7]h-e-r-r-e-g-u-d så gode! Nå har jeg dilla...[emoji849]
Virket ikke helt som en fridag nei [emoji6]God morgen!
På en måte fridag i dag.
På kalenderen står bare huske å sende med guttungen pølser og brød på uteskole.
Han skal på forball siden det er onsdag og det skal evt faren også om han tar seg tid.
Jeg må på shopping etter luftmadrass, pumpe, medisiner (ringe legen og bestille resept), og gave til to seks år gamle jenter, enten i dag eller i morgen.
Men ikke noe sånn utenom det vanlige på planen liksom.
Wuhu. Gleder megSupert![emoji1] finner en restplass[emoji23]
Hun får nok en kjempe fin uke [emoji4]I dag skal jeg kjøre jenta til pappaen sin. Kommer hjem på søndag igjen! [emoji813]red
HeldigvisGodt å høre du er bedre[emoji2]
Powernap er viktig [emoji6]Ja. En liten powernap. Men skolen til eldste har fest. Hele kommunen kan høre musikken deres [emoji23] Men en powernap ble det