Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tror jeg har begynt å slå meg til ro med at det er noe inni der etter jeg hørte hjertet igjen hos jordmor i går, var jo etter det jeg snakka til den. HahaNei ikke enda. Men ikke kjent bevegelse ebda, bare kynnere. Blir kanskje lettere når jeg føler det er livlaga [emoji6]
Haha, så koselig daNei, snakker ikkje til babyen, aldri gjort med noen av ungene inni magen. Men mannen gjør det innimellom da [emoji28]
Åh, så koseligSnakker ikke høyt med dem, men stryker over magen hver morgen og kveld mens jeg ligger i senga og sender dem gode tanker samtidig som jeg ber til Gud om at han må velsigne dem og gi dem ett godt, langt og lykkelig liv. Har nesten blitt ett rituale. Koselig å fokusere 100% på babyene ett par ganger om dagen selvom jeg ikke kjenner dem enda [emoji5]
Så koselig!Snakker ikke høyt med dem, men stryker over magen hver morgen og kveld mens jeg ligger i senga og sender dem gode tanker samtidig som jeg ber til Gud om at han må velsigne dem og gi dem ett godt, langt og lykkelig liv. Har nesten blitt ett rituale. Koselig å fokusere 100% på babyene ett par ganger om dagen selvom jeg ikke kjenner dem enda [emoji5]
Litt utenom, håper det er ok å spørre; er du kristen? Så koselig!Litt utenom, håper det er ok å spørre; er du kristen?
Jeg er det, og ber om at Han må passe på knøtte vårt
![]()
Åh, så koselig [emoji173]️