Utstyr til baby på salg/tilbud?

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Jeg sitter her å ser etter babyutstyr på salg/tilbud. Er førstegangs fødende og skam ha novemberbaby. Klær venter jeg med da butikkene bare har sommerklær og ikke ull enda.
Men hva slags annet utstyr kan jeg se etter på salg/tilbud?
Hva trenger jeg de første måndene, og hva kan vente litt? :)

Vi har kjøpt vognpose, babycall og bilstol på tilbud. Bilstol og babycall er ofte på tilbud ser jeg. Er førstegangs selv, men tenker at en del utstyr kan vente. For eksempel brystpumpe, bæresele, lekegrind, babygym og muligens ammepute er ting vi kommer til å vente med eller se an om vi trenger. Vi har også kjøpt seng, madrass, stellebord, stellematte, badebalje, håndduker og litt andre småting på ikea. Det var ikke på tilbud, men rimelig likevel.

Det vi garantert kommer til å kjøpe før termin (som vi ikke har enda) er bilstolpose, gulpekluter, bleier, vogn, babynest, dyne/sengetøy og stelleveske. Må også kjøpe litt mer klær :) Er også litt småting man trenger, for eksempel neglesaks og febertermometer, må sette meg litt mer inn i sånne ting.

Jeg måtte ut og kjøpe brystpumpe og ammeskjold, mere klær i str 50 og flere gulpekluter i starten..
Etterhvert; babygym, myk matte til å ha på gulvet, vippestol
[emoji5]

Hvis du melder deg inn i kundeklubben til Barnas hus vil du få sms/e-post med kampanjer. De kjører hele tiden gode tilbud som er verdt å følge med på :) Du kan spare mye penger på å følge med på bilstol tilbud. Akkurat nå er det bilstol dager hos barnas hus så kan være verdt å ta en titt der :)

Det jeg mener man trenger den første tiden:
Bilstol
Vogn
Stellebord med stellemadrass
Vugge/seng
Badebalje
Bilstolpose til vinterbaby
Dyne
Babynest
Vognpose
Tripp trapp stol med newborn set
Masse gulpekluter
Stelleveske
Klær
Håndklær med hette

Ting man kan vente med/se ann behovet for:
Bæresele
Babygym
Vippestol
Brystpumpe

51a7673a441f73c30b5d45bc0adb56ad.png

Har sett på denne vogna, og kan spare 3500kr så tenker det kanskje er ett kupp.
Bilstol er vi heldige å får, også kan jeg arve litt av tantebarn :)

Må bare kommentere at selvfølgelig har butikkene ulltøy nå også:p men skjønner at man venter med tøy uansett:)

51a7673a441f73c30b5d45bc0adb56ad.png

Har sett på denne vogna, og kan spare 3500kr så tenker det kanskje er ett kupp.
Bilstol er vi heldige å får, også kan jeg arve litt av tantebarn :)

Hvilken vogn er det? Ser bare bilde av den [emoji6]

Et tips angående Jollyroom: De har veldig ofte gode tilbud, men like ofte er det en pris de kjører hele tiden, og sammenlikner med en eller annen høyere pris (listepris hos produsenten?). Sjekk prisjakt.no for å se om prisen er lav akkurat nå, eller om den er stabil. Lett å tenke at man må kaste seg over gode tilbud der, men så har man egentlig god tid [emoji6] De har tilbud hele tiden.

Ellers er det lurt å gjøre som du gjør, sjekke utstyr man trenger/ønsker seg, og følge med på tilbud. Spesielt vogner og bilstoler og annet dyrt utstyr. Barnas Hus har et par ganger i året 25% på hele butikken, det er lurt å få med seg [emoji1303]

Jeg kjøpte f.eks vinterpose superbillig på våren til min høstbaby.

Et tips angående Jollyroom: De har veldig ofte gode tilbud, men like ofte er det en pris de kjører hele tiden, og sammenlikner med en eller annen høyere pris (listepris hos produsenten?). Sjekk prisjakt.no for å se om prisen er lav akkurat nå, eller om den er stabil. Lett å tenke at man må kaste seg over gode tilbud der, men så har man egentlig god tid [emoji6] De har tilbud hele tiden.

Ellers er det lurt å gjøre som du gjør, sjekke utstyr man trenger/ønsker seg, og følge med på tilbud. Spesielt vogner og bilstoler og annet dyrt utstyr. Barnas Hus har et par ganger i året 25% på hele butikken, det er lurt å få med seg [emoji1303]

Det er babyjogger city premier, har sett de ha denne pakken tidligere, men akuratt denne fargen har vært utsolgt hele tiden, har sjekket prisjakt i forhold til de andre, og da er det bare komplett som har billigere, men ikke sjekket om den er billig nå eller hele tiden :)

Vi er heldige å få bilstol, også følger jeg med på finn for ting som kanskje ikke brukes så mye/lenge, og for kvalitetsprodukter man kan ha lenge og vet man evt får solgt :)

Jeg er ikke såå gira på å bruke over 1000kr på en vippestol (jeg vil ha babybjørn) men den finnes jo helt ned i 3-500kr på finn :)

Vinterpose må jeg se etter på tilbud om ikke søstra mi sin kan brukes :)

0ef28d71744c5846b056e0e94a134482.png

Ser ut til at det er ett "tilbud" som er hele tiden :)

Jeg sitter her å ser etter babyutstyr på salg/tilbud. Er førstegangs fødende og skam ha novemberbaby. Klær venter jeg med da butikkene bare har sommerklær og ikke ull enda.
Men hva slags annet utstyr kan jeg se etter på salg/tilbud?
Hva trenger jeg de første måndene, og hva kan vente litt? :)

Hva med å spørre Barnas hus om råd?
De har nettmøte i morgen, men du kan allerede nå stille spørsmål nå :)

Trykk her for å komme til nettmøte

Back
Topp