♡ Skravletråd JUNI ♡

Her blir det grøt til barna etter eget ønske[emoji13]
Vårruller til meg og mannen.. hva skal dere ha?[emoji2]
Ble spagetti og pølse med litt revet ost :D

Når minste vet jeg er hjemme. Da MÅ hu gjøres på å late som hu ikke gidder gå fra skolen. Som btw er 5 min oppforbi oss. Jeg kan seriøst høre alle barna. Jeg kan skimte taket til skolen.
Så eldste ringte og sa hu ville ikke gå. Jeg sa at da får hu heller ikke sitte på nettbrett litt i dag om hu ikke gikk. Hodet dundrer. Alt dundrer. Kroppen er tappa for energi av å handle nå. Jeg gidder ikke ut for at hu vil jeg skal kjøre. Tar lengre tid å kjøre rundt enn for å hu gå.

Så får vi se om hu tusler hjem nå da. Nettbrettet er jo den verste trusselen. Lekene bryr hu seg ikke om særlig [emoji14] Dr har hu bedt ta å selge også når hu er lei haha

Hehe, nettbrett funker på det meste[emoji23] kom hun hjem?

Fikk kjøpt en del frukt nå da. Null snop. Foruten pepsi max. Hallo 8 pakning til 99 kr ! [emoji33][emoji7] Måtte ha.

Så nå er det både vannmelon, appelsin, druer, epler, banan, pærer pluss masse grønnsaker på plass. Får skjære det i biter. Blir spist mye mer når det er oppskjært enn helt hvertfall :)

Frukt er godt[emoji1] og oppskjært er alltid smartest!

Så hva skal man ha til middag da mon tro... Kjøpt inn 3 alternativer.

Biffstrimler og sopp i gryterett med potetmos og salat.
Laksefilet med mandelpoteter, potetsalat og hvitløksmarinerte scampi. Pluss brokkoli, blomkål og gulrøtter.
Svinefilet med potet, brokkoli, blomkål, gulrøtter og brun saus.

Hmmm. Valgets kvaler [emoji85]

Nr 1 eller 3[emoji23]

Haha ja. For jeg må fremdeles gjøre alt med barna når jeg er syk. Når mannen er syk legger han seg og er i fred til han er frisk.

Ganske urettferdig fordeling gitt [emoji23]

Det er jo ikke rettferdig!![emoji849][emoji12]
De mannfolka har det for lettvint!

Ja. Men hu er fryktelig morsom full også.

Snur seg mot meg. - Du er den beste svigerdattera altså [emoji8][emoji8]

Så går hu til neste - Du er den beste svigerdattera altså [emoji8][emoji8]

[emoji23][emoji23][emoji23] Snakk om max 2 m unna hverandre da haha

Haha, så herlig da[emoji23]

Back
Topp