Brun blødning: noen med erfaring?

Lilledrue36

Blir kjent med forumet
Sniker fra februar-forum og håper noen har positive erfaringer rundt brunlige blødninger tidlig i svangerskapet.

Jeg er på tredje dagen med lett brun blødning, litt små grumsete.
Ingen smerter.

Vært hos lege og målt HCG i dag og venter på svar.

Noen her? [emoji173]️[emoji17]

Sniker fra februar-forum og håper noen har positive erfaringer rundt brunlige blødninger tidlig i svangerskapet.

Jeg er på tredje dagen med lett brun blødning, litt små grumsete.
Ingen smerter.

Vært hos lege og målt HCG i dag og venter på svar.

Noen her? [emoji173]️[emoji17]
Hvor langt på vei er du?
Jeg hadde det i uke 8/9. Var på TUL og alt var bra med lille :-) Hadde ingen smerter men kom endel brunt blod over flere dager før det stoppet helt. Forstår godt at man blir bekymret, men så lenge du ikke har smerter er det mest sannsynlig helt ufarlig :-) Hvis det ikke gir seg kan du ringe legen og få en time. Sender en klem:Heartred

Hvor langt på vei er du?
Jeg hadde det i uke 8/9. Var på TUL og alt var bra med lille :-) Hadde ingen smerter men kom endel brunt blod over flere dager før det stoppet helt. Forstår godt at man blir bekymret, men så lenge du ikke har smerter er det mest sannsynlig helt ufarlig :-) Hvis det ikke gir seg kan du ringe legen og få en time. Sender en klem:Heartred

Takk for svar [emoji4]

Jeg er 5+5 i dag.
Var ditt blod noe grumsete hvis du skjønner?

Jeg trenger egentlig ikke ha på bind, men drypper litt brunt i do ved hvert besøk.
Blødde du mye?

Takk for svar [emoji4]

Jeg er 5+5 i dag.
Var ditt blod noe grumsete hvis du skjønner?

Jeg trenger egentlig ikke ha på bind, men drypper litt brunt i do ved hvert besøk.
Blødde du mye?
Vanskelig å si om det var grumsete egentlig men var stort sett gammelt blod hvis det gir mening? Måtte gå med truseinnlegg og den ene dagen måtte det byttes i løpet av formiddagen.

Har hatt brun utflod siden uke 5 ca. Er 9+4 nå. Var på UL i uke 7, da var alt bra. Vet ikke om jeg vil kalle det grumsete, men som utflod normalt så kommer det av og til i sånne "klatter".

Liker det ikke, men prøver å slå meg til ro med at så lenge det er brunt og jeg ikke har vondt så er det nok bare skjøre slimhinner som gjør det. Men gleder meg veldig til svangerskapskontroll i uke 11 (håper legen hører hjerteslag med doppleren) og UL i uke 12.

Back
Topp