♡ Skravletråd JUNI ♡

God kveld, jenter! I dag har nesten alle kundene mine lukta helt j****... Håper det er et symptom. :laughing001 Hvis ikke synes jeg synd på de folka...

Kom hjem med kjempevondt i hodet. Den ene kunden min STINKA røyk, en annen stinka fisk, en tredje stinka frityr og en fjerde hadde dårlig ånde...
Og så lukta det skikkelig søppel på bakrommet....:dontknow
Hehe, høres kjent ut.
Hvilken type butikk jobber du i?

God kveld, jenter! I dag har nesten alle kundene mine lukta helt j****... Håper det er et symptom. :laughing001 Hvis ikke synes jeg synd på de folka...

Kom hjem med kjempevondt i hodet. Den ene kunden min STINKA røyk, en annen stinka fisk, en tredje stinka frityr og en fjerde hadde dårlig ånde...
Huff føler med deg. Husker godt hvordan det var! Satser på at det er et godt tegn ihvertfall [emoji4]

Tenkte jeg skulle skravle litt. Snuppa sovnet godt på meg og snorket søtt, legger hun forsiktig ned i vugga, men 2 minutt senere hadde hun fått nok. Det er jo så mye bedre å ligge oppå mamma hele tiden må forstå :P

Hehe, mamma er best[emoji173]️

Det høres lurt ut! Hvordan gikk helga?
Helga var dritt. Bare mas. Mye gåing. Samboer ut og drikke to kvelder på rad, og komme "hjem" midt på morran. Ødela veldig mye. Så. Han har litt å gjøre godt for. :)
I går ble føttene så hovne, etter dager uten avslapning, at jeg knapt fikk på meg skoene igjen... Tok dem av på Leos lekeland. Satt rolig i noen timer.. Og etterpå gikk de nesten ikke på...

Ææææsj. Fisk og røyk er ille lukter....

Hater røyklukt selv. Og som gravid er jeg så sensitiv til det...!

Hmm, ser jeg mot øst ser det egentlig brukbart ut, Tror ikke det regner. Grått, men greit.
Hunden syter så jeg burde ut en tur, lillemor sov for lite ås tenker jeg kanskje tar henne i bæresele og ser om hun sover litt mer. Men med hunden i så fall gå i skogen da, sånn pga den hofta.

Ser mot vest. Klissvåte vinduer. Renner vann nedover ruta. Frister ikke mye å gå ut. Hunden iker seg ikke ute om det regner og gå i skogen når det er så vått er så glatt.

Greit nok at det nok blåser fra vest og derfor er vinduet mot øst beskyttet av huset, men synes jeg hører det regner også jeg... Hunden finner teppet sitt og legger seg til ro. Jeg tror vi glemmer den turen jeg, lillemor får klare seg uten eller evt sovne i bien når vi henter i bhg.

Hørtes best ut å holde seg inne ja[emoji1]

Wow

Borte en liten stund bare

Og

imponert!

upload_2017-6-19_21-21-0.png

Back
Topp