♡ Skravletråd JUNI ♡

Å være konvertitt byr på mange utfordringer :P
Jupp, så jeg må innom Balkanboden for å handle halal marshmallows, ifjor glemte jeg det og snuppa gikk rundt da min familie og sa de spiste gris mens de koste seg med marshmallow (hun fikk kinder egg da ihvertfall)

Det verste er vel de vi møter fra Syria osv som ikke helt forstår at familien min ihvertfall ikke er muslimer [emoji54]

Hahaha. Uff ja. Tenkt på det. Men tenker at om det skjer så tenker en gjerne ikke på så mye annet enn å få barna ut av huset heller. Tror seriøst cd albumet med alle bildene skal ligge rett ved utgangsdøra. Just in case !
Neeei. Og altså... Det er ikke så farlig heller. Jeg har jo født før, med masse folk rundt.
Når huset ditt brenner driter vel folk i hvor fæl du ser ut naken.. [emoji14]

Neeei. Og altså... Det er ikke så farlig heller. Jeg har jo født før, med masse folk rundt.
Når huset ditt brenner driter vel folk i hvor fæl du ser ut naken.. [emoji14]
Får da håpe det. Men lokalavisa trenger jommen ikke ta bilder gitt. Hu er naboen vår ene journalisten [emoji23][emoji23][emoji33]

Tjaa [emoji14] joda. Men synes jo det er koselig å dele og. Meeen.. Da må man være like mye /lite griske.
Vi må dele opp for unga. Helst likt på vekt og alt i hver sin skål. For hu ene (les:eldste) er fryktelig grisk og spiser tusen ganger raskere enn andre [emoji14]

Ja, vet ikke. Synes blodtrykket mitt hadde økt sånn siden sist, på torsdag (hadde 128/89 på torsdag. Ikke faretruende høyt, men har liksom hele veien ligget på 110-117/67-77..).
Og fått mye vann i beina i det siste. Så er skikkelig obs på tegn på sv.skapforgiftning [emoji14]

Men altså. Har vært mye stress, og i helga toppet det seg veldig!! Så bekkenet krangler litt og hodepinen har vært greit tilstedeværende..
Satser på det kun er det. Skal ikke gjøre noen ting denne uken i alle fall ;)

Og, tjaaa.. Mulig. Jeg nevnte at det så jævlig ut ellers her, fordi vi nylig har flytta. "Tjaa..." sier han, og ser seg om. "sett verre". [emoji14]
Greit det i alle fall [emoji23]
Vel du skal ikke gjøre mer ihvertfall!

Får da håpe det. Men lokalavisa trenger jommen ikke ta bilder gitt. Hu er naboen vår ene journalisten [emoji23][emoji23][emoji33]
Hah! Nei, men er vel ikke lov å publisere bilder av noen uten lov uansett, og om folk velger å ta bilder før de i det hele gidder å se om folk har det bra (.. Og tilby pledd..), så burde de få sparken fra menneskeheten..

Fikk et fantastisk festlig skriv fra skolen i år.

Grunnet kabalen med ny rektor, enda ikke tilsatt ass. rektor (rektor og ass. rektor for to skoler, så da greit å være to) og ikke tilsatt i alle utlyste stillinger (vikariat en del av dem) så de må lyses ut på nytt, så vet man ikke hvilke lærere og assistenter som skal være i hvilke klasser til høsten enda.

Jeg gikk altså fra å vite at "eldstemann skal beholde sin lærer, men ingen vet hvem om er lærer for første klasse enda" til "kanskje eldste beholder læreren sin, kanskje ikke", er det de er blitt informert om på skolen. Så... vi vet rett og slett ikke noe som helst enda. Man har helst kanskje snart tilsatt sfo-leder for neste år da, den nåværende skal nemlig ha et års etterutdanningspermijson.
Håper de snart finner ut av det da så dere får vite det i god tid før skolestart

Vi må dele opp for unga. Helst likt på vekt og alt i hver sin skål. For hu ene (les:eldste) er fryktelig grisk og spiser tusen ganger raskere enn andre [emoji14]
Sånn er det.. Jeg og brodern (.. 2,5 år mellom oss) måtte få AKKURAT det samme.. Og like glass med like mye brus. Altså. På millimeteren. Ellers var det urettferdig.
Måtte ha hver vår skål for å få det mest mulig rettferdig.

Vel du skal ikke gjøre mer ihvertfall!
Neei, altså. Samboer har fortjent å rydde litt. Jeg skal sove denne uka, jeg. Og pakke fødebagen. Lade opp til fødsel. [emoji14]

Back
Topp