♡ Skravletråd JUNI ♡

God kveld. Morgenkåpe er helt innafor ;) Håper du blir bedre [emoji8] Pissregner her også [emoji85]
Skiftet til pysj istedet, sånn at jeg så mer oppgående ut. Og gravid ut haha... Store morgenkåpa til gubben klarte skjule magen min så fint, så tror elektrikeren tenkte jeg var fyllesjuk først [emoji23]
Kunne føles sånn ut altså, men.. [emoji14]

Regner fælt altså.. Men, jeg for min del er like glad. [emoji14] Godt å ikke føle på dårlig samvittighet for å være inne.. Pluss at jeg har varmepumpa på VARMT istedenfor kaldt..

Skiftet til pysj istedet, sånn at jeg så mer oppgående ut. Og gravid ut haha... Store morgenkåpa til gubben klarte skjule magen min så fint, så tror elektrikeren tenkte jeg var fyllesjuk først [emoji23]
Kunne føles sånn ut altså, men.. [emoji14]

Regner fælt altså.. Men, jeg for min del er like glad. [emoji14] Godt å ikke føle på dårlig samvittighet for å være inne.. Pluss at jeg har varmepumpa på VARMT istedenfor kaldt..
Skifta også varmepumpa fra kaldt til varmt :D Mye bedre. Haha. Ja de morgenkåpene skjuler alt :D

Skifta også varmepumpa fra kaldt til varmt :D Mye bedre. Haha. Ja de morgenkåpene skjuler alt :D
Sitter her og koser i pleddet nå og.
Jeg er over gjennomsnittet glad i pledd, så synes det er så trist når det blir for varmt. Vil gjerne ha på pleddet uansett da. [emoji14]
Og ja. Spesielt den der.

Her er minste i seng, mellomste på badet og eldste foran dataen..
Herlig. Vi kom heldt akkurat hjem. Sommeravslutning for klasse til eldste.

Supergodt planlagt. Begynte kl 17. Også viste det seg at det var tunnelarbeid der og vi kunne bli sittende og vente i opptil 1 time. Så vi kom ikke frem noen av oss før 1730... Alle sto fast i kø med tunnelen i pissevær. Kjempestart. Og de bodde der de som arrangerte det. De kunne jo ha informert liksom [emoji14]

Jeg er over gjennomsnittet glad i pledd, så synes det er så trist når det blir for varmt. Vil gjerne ha på pleddet uansett da. [emoji14]
Og ja. Spesielt den der.
Haha har jeg også. Om det så bare er gjerne på kun mageområdet. En bit må på kroppen. Uavhengig av varme eller kulde

Her er minste i seng, mellomste på badet og eldste foran dataen..
Herlig. Vi kom heldt akkurat hjem. Sommeravslutning for klasse til eldste.

Supergodt planlagt. Begynte kl 17. Også viste det seg at det var tunnelarbeid der og vi kunne bli sittende og vente i opptil 1 time. Så vi kom ikke frem noen av oss før 1730... Alle sto fast i kø med tunnelen i pissevær. Kjempestart. Og de bodde der de som arrangerte det. De kunne jo ha informert liksom [emoji14]

Haha har jeg også. Om det så bare er gjerne på kun mageområdet. En bit må på kroppen. Uavhengig av varme eller kulde
Hahah! Godt jeg ikke er alene. Nå i verste varmen har jeg hatt pleddet mellom beina, og lagt det bare såvidt over magen. (.. Og samtidig klaget på at det var for varmt [emoji23][emoji23])

Jeg fikk helt raptus jeg med forrige. Badet oppe er liksom ikke større enn 3,4kvm og der inne var det stappa inn servant, toalett og badekar!

Så når jeg gikk med nr 2 fikk jeg kompisen til mannfolket mitt til å komme og rive ut badekaret. Malte alle flater, for det var det vanvidde 70tall med turkise vegger, og satte opp et dusjkabinett istedet:p

Var kanskje litt redebygging inne i bildet:p
Samboeren har en sånn raptus for tida. Snekkeren driver redebygging [emoji28] mange planer men stopper liksom i utførelsen siden han jobber så lange dager og er sliten når han kommer hjem..

Og ja. Spesielt den der.
Pledd er bra.

Jeg går mer eller mindre konsekvent uten sokker på denne tiden av året, men da liker jeg pledd på beina...

Hva driver dere med i kveld da jenter?

Jeg har stort sett bare sovet hele dagen så nå skal jeg prøøøve å holde mwg oppegående til senga kaller litt senere. Har lyst på litt kvalitetstid med mannen siden to av tre barn er bortreist nå:)
Jeg ligger på sofan med beina høyt og ser på tv.. Litt hoven i dag[emoji23] har vært litt ute å gått/stått, og det er varmt. Så da ble jeg hoven i beina gitt[emoji23][emoji23]

Koselig med litt kvalitets tid med mannen noen kvelder [emoji4]

Hahah! Godt jeg ikke er alene. Nå i verste varmen har jeg hatt pleddet mellom beina, og lagt det bare såvidt over magen. (.. Og samtidig klaget på at det var for varmt [emoji23][emoji23])
Hahaha. Sover sånn da. Mellom beina med dyna også dekker en bit litt av rumpa og en bit litt av magen. [emoji23] Veldig viktig for å sove godt faktisk.

Back
Topp