♡ Skravletråd JUNI ♡

Da er vaskemaskin nr 2 i gang og de første klærne i trommelen. Kjøkken, soverom, stue og bad er rydda. Nå blir det en tur på butikken for å handle litt lunsj og middag, så satser jeg på å ha maten klar til mannen kommer hjem sånn at han blir glad og fornøyd og gidder å vaske gulvene i kveld [emoji16]
Så flink og effektiv da :) Her har vi ikke kommet i gang. Treg dag. Får sette på en vask nå snart.

Da er vaskemaskin nr 2 i gang og de første klærne i trommelen. Kjøkken, soverom, stue og bad er rydda. Nå blir det en tur på butikken for å handle litt lunsj og middag, så satser jeg på å ha maten klar til mannen kommer hjem sånn at han blir glad og fornøyd og gidder å vaske gulvene i kveld [emoji16]
Så effektiv du er :)

Tenkte jeg skulle skravle litt. Snuppa sovnet godt på meg og snorket søtt, legger hun forsiktig ned i vugga, men 2 minutt senere hadde hun fått nok. Det er jo så mye bedre å ligge oppå mamma hele tiden må forstå :P

Prøve ta meg en liten hvil på sofaen jeg. Unga gikk opp for å leke med playmo/lego. Benytte meg litt da.

Tenkte jeg skulle skravle litt. Snuppa sovnet godt på meg og snorket søtt, legger hun forsiktig ned i vugga, men 2 minutt senere hadde hun fått nok. Det er jo så mye bedre å ligge oppå mamma hele tiden må forstå :p

Jeg vekka visst mi. Sovna på meg ved matbordet.

Så jeg skulle 1)faktisk ta av bordet og heller sette oss i sofaen
2) den busa som hang ut av nesa ville jeg ta bort. Den ville ikke bort...

Og nå sover hun ikke mer
Og hunden syter, så da sover hun i alle fall ikke, for da er hunden spennende.

Hei hei, fint på jobb idag?

Vi skal ikke mye, kose oss for det meste [emoji4]

Det var det. Det er så godt da vi kan gå ut etter frokost[emoji2] unga storkoser seg og det er en helt annen lek ute enn inne[emoji4]
Så godt da[emoji4]

Tenkte jeg skulle skravle litt. Snuppa sovnet godt på meg og snorket søtt, legger hun forsiktig ned i vugga, men 2 minutt senere hadde hun fått nok. Det er jo så mye bedre å ligge oppå mamma hele tiden må forstå :P
Sånn var mine og :) hata å sove alene :)

Back
Topp