Rugerpåape2
Elsker forumet
Så bra[emoji16]Har sovet som en stein[emoji3] tross VARMT soverom når jeg våknet av vekkerklokke [emoji23]Jeg har sovet godt, enn du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra[emoji16]Har sovet som en stein[emoji3] tross VARMT soverom når jeg våknet av vekkerklokke [emoji23]Jeg har sovet godt, enn du?![]()
Åh, det var ikke verst da!Så bra[emoji16]Har sovet som en stein[emoji3] tross VARMT soverom når jeg våknet av vekkerklokke [emoji23]
What
Jeg syartet å gå gjennom 2500![]()
God morgen alle sammen
Manglet bsre litt over 400 i går
Æsj altså
What [emoji54] den här jeg aldri hørt fra deg før [emoji85]
Har ikke hvert her på noen dager jeg så var ca 3000 mye innlegg for meg igår, leste ikke dem akkurat [emoji13]
Nei det var bisst mange flereDet tror jeg ikke noe på[emoji23]
Jaaa synes detDet var kjedelig[emoji13]
Er du på jobb?God dag Kengu[emoji1]
Med det mente jeg "alle de andre". De som vi ikke ser på generell, de som sitter på terminforum og fs og skravler som vanlig. Om de tok i et par ekstra innlegg hver, så var vi i mål.Syns det er ganske mange her som er engasjert jeghvem er "gjengen"?
Takk for det[emoji1]
Nei, der må jeg faktisk kaste inn håndkle[emoji23]
Jeg er så lei så jeg stanger snart hodet i veggen.Å nei stakkars
Takker og bukker. Hun fikk noe for pusten og halsen, tar henne med til fastlege i dagHuff stakkars! God bedring til henne [emoji173]️
Du er rå400 innlegg siden kl 18
Nå tar jeg kvelden
Helt utrolig! Men ha en fin dagGod morgen jenter[emoji1]
Jeg gidder faktisk ikke lese/skumme 950 innlegg!![emoji33][emoji1]
Håper alle får en fin dag!
Det skjønner jrg godtJeg er så lei så jeg stanger snart hodet i veggen.
Når vi først kom hjem og fikk sove så sov vi godt alle sammenHvordan har folk sovet i natt da? [emoji4]
TakkDu er rå![]()