Rugerpåape2
Elsker forumet
[emoji23] [emoji23]Nils er helt rå [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23] [emoji23]Nils er helt rå [emoji23]
Det gjør viGod margin liker vi![]()
Er kanskje det jsJa de er morsomme de bøkene [emoji4]
Mulig din er litt for gammel..
Ikke sant [emoji3]Det hadde vel vært noe![]()
Tenkte ikke at "en kjapp tur innom forumet" ble til 150 innlegg på rappen.... så tør ikke tenke på hvor mange du har i kveld?Det gjør vi
Gøy å skravlrJa, her går det virkelig unna[emoji2] og jeg har bare ikke tid til å være her så mye om dagen ellers heller. Synd, for liker utfordringer ig å skravle[emoji6]
Nå er vi måp på tråder vel?Hva mangler vi nå?
Godt du hadde det daJeg har trua![]()
770 innlegg nå på akkurat. Det har rast på 1000 innlegg den siste halvannen timen eller noe, og 200 det siste kvarteret. Det er bra jobbet uansett [emoji16]Ja alltid lurt det
Oi, det er godt jobba[emoji3][emoji106][emoji122]Tenkte ikke at "en kjapp tur innom forumet" ble til 150 innlegg på rappen.... så tør ikke tenke på hvor mange du har i kveld?
Farlig med helgJeg ogaå
Med meg jaOg så i seng ?
Vi var 11 over ved siste oppdatering ble det skrevet...Nå er vi måp på tråder vel?
Ikke før kl 24Jeg må dusje [emoji85][emoji85]
Haha. Jeg pleier ta med ei svær tskjorte, og gå rundt med den bare.. Er digg det og. Nydusja, i svær tskjorte i rent sengetøy.Ja [emoji173][emoji173]
Og så elsker jeg de hotellene som legger fram rene morgenkåper.. Da jeg var 6-7 uker på vei var vi på julebord med venner og bestilte oss deluxe-rom for å feire litt ekstra. Gikk på rommet klokka 1, dusja og krøyp oppi senga med morgenkåpa rundt meg og så på TV fram til skybaren stengte og samboeren kom å la seg [emoji28]
Prøvde hvertfallHeia heia heia![]()
![]()
Hadde ja... Menmen... Kanskje i morgenGodt du hadde det da
Men er ca 700 nå [emoji6]Wææ, da må vi skrive raskt! [emoji23]
Vi er flinke alle sammen770 innlegg nå på akkurat. Det har rast på 1000 innlegg den siste halvannen timen eller noe, og 200 det siste kvarteret. Det er bra jobbet uansett [emoji16]
I mål med tråder?11 tråder til så er den i boks med 10 i margin
1200 innlegg, det er ca 50 ekstra.