Oj har duKunne jeg nesten tenkt selv . Svømt aktivt i 7 ,nesten 8år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj har duKunne jeg nesten tenkt selv . Svømt aktivt i 7 ,nesten 8år
Jeg må dusje [emoji85][emoji85]2665 innlegg til å gå gjennom
Noe håp om å.nå målet eller?
Vi mangler bare 1 tråd, men greit å få inn litt flere sånn at vi har litt å gå på.Hva mangler vi nå?
Hvilken lego ønsker han seg?Ikke sant? Hann ville ha lego-premie, men innså at det ble en liten, for den stooore han ønsker seg må han sikkert til nivå 110 for å få mente han... Som om jeg kjøper en diger lego for å lese? Nei, men han har brusdag i august...
Klarer vi det på 50 min?Vi mangler bare 1 tråd, men greit å få inn litt flere sånn at vi har litt å gå på.
Jeg har rundet opp til 1200 innlegg. Det er ca 50 ekstra, ikke sikkert det heller er nok...
Har fått ut litt flere, men nå tror jeg det sier stopp her. Ei lita snuppe som er veldig urolig nå også og jeg må avlaste pappaen som har holdt på en stund nå så han kan sove siden han skal på jobb i morgen, så da logger jeg utJeg er tom selv [emoji23]
1 tråd var ikke myeVi mangler bare 1 tråd, men greit å få inn litt flere sånn at vi har litt å gå på.
Jeg har rundet opp til 1200 innlegg. Det er ca 50 ekstra, ikke sikkert det heller er nok...
11 tråder til så er den i boks med 10 i marginDet er bra
Skriver innleggGjør på?
Ha en god kveld og nattHar fått ut litt flere, men nå tror jeg det sier stopp her. Ei lita snuppe som er veldig urolig nå også og jeg må avlaste pappaen som har holdt på en stund nå så han kan sove siden han skal på jobb i morgen, så da logger jeg ut![]()
Hmm mange innlegh det11 tråder til så er den i boks med 10 i margin
1200 innlegg, det er ca 50 ekstra.
Jada, alt ble veldig mye enklere av å ta livet som det faller seg [emoji3]Godt med en god rytme på dagenOg godt med den søvnen også+
Ja prøv litt til [emoji6]Da prøver jeg litt til
Så det suserSkriver innlegg
Sov godt [emoji4]I senga her nå og tar kvelden . Natta![]()
Hva synes du?Setta på Trollz alene nå. Med orginal. MÅ se den på engelsk. Altfor mye kjente sanger til å se den på kun norsk med dubba sanger ! Barna lagt seg [emoji56][emoji56]
Syns det er grei fart her nåJa prøv litt til [emoji6]
Nå er vi litt flere her og [emoji4]
Gjør vel ikke noe det vel [emoji6][emoji38]Klarer det om jeg svarer på alt fra helgen men kjipt kanslje å svare på innlegg fra fredag nå
Himla tidlig oppe dereNå for tiden i permisjon har jeg alarm på 6,45 så vi er ute av senga sju for å få dem avsted, da med god tid på morgenen, mildt sagt. (Men de har vennet seg til det og blir gretten om de ikke får se tv før frokost, da har de sovet for lenge mener de)
Når jeg jobber er det tidligere, men det er fordi da skal jeg ut av huset tidligere