♡ Skravletråd JUNI ♡

Ikke sant? Hann ville ha lego-premie, men innså at det ble en liten, for den stooore han ønsker seg må han sikkert til nivå 110 for å få mente han... Som om jeg kjøper en diger lego for å lese? Nei, men han har brusdag i august...
Hvilken lego ønsker han seg?

Jeg er tom selv [emoji23]
Har fått ut litt flere, men nå tror jeg det sier stopp her. Ei lita snuppe som er veldig urolig nå også og jeg må avlaste pappaen som har holdt på en stund nå så han kan sove siden han skal på jobb i morgen, så da logger jeg ut :)

Har fått ut litt flere, men nå tror jeg det sier stopp her. Ei lita snuppe som er veldig urolig nå også og jeg må avlaste pappaen som har holdt på en stund nå så han kan sove siden han skal på jobb i morgen, så da logger jeg ut :)
Ha en god kveld og natt :D

Nå for tiden i permisjon har jeg alarm på 6,45 så vi er ute av senga sju for å få dem avsted, da med god tid på morgenen, mildt sagt. (Men de har vennet seg til det og blir gretten om de ikke får se tv før frokost, da har de sovet for lenge mener de)

Når jeg jobber er det tidligere, men det er fordi da skal jeg ut av huset tidligere
Himla tidlig oppe dere

Back
Topp