Har oppdatert "dagens tråd"Vet tråder
Innlegg er jeg ikke sikker på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har oppdatert "dagens tråd"Vet tråder
Innlegg er jeg ikke sikker på
Nei hvis vi er nok folk så kan det gåEr nok litt mye men ikke umulig om mamge er med
Om det er 1700 innlegg som gjenstår så må det vel skrives over 15 i minuttet om jeg ikke er helt på villspor med hoderegningen. Det skal vel godt gjøres akkurat nå. Men tråder har jeg tro på daLite aktivitet her nå så spørs vel
Ja det er vel noe sånt...Om det er 1700 innlegg som gjenstår så må det vel skrives over 15 i minuttet om jeg ikke er helt på villspor med hoderegningen. Det skal vel godt gjøres akkurat nå. Men tråder har jeg tro på da![]()
Sov godt [emoji4]I senga her nå og tar kvelden . Natta![]()
Det ble detJa, ble plutselig stille nå
Ok flottHar oppdatert "dagens tråd"
Jupp men virker som vi er fåNei hvis vi er nok folk så kan det gå
Sov godtI senga her nå og tar kvelden . Natta![]()
Klarer det om jeg svarer på alt fra helgen men kjipt kanslje å svare på innlegg fra fredag nåOm det er 1700 innlegg som gjenstår så må det vel skrives over 15 i minuttet om jeg ikke er helt på villspor med hoderegningen. Det skal vel godt gjøres akkurat nå. Men tråder har jeg tro på da![]()
Er ikke mange nå nei....Jupp men virker som vi er få
Tja, skader jo ikke å prøve...Klarer det om jeg svarer på alt fra helgen men kjipt kanslje å svare på innlegg fra fredag nå
Men da må noen slenge inn innlegg ofte da så jeg ikke spammerTja, skader jo ikke å prøve...
Veldig få dessverreEr ikke mange nå nei....
Jeg skal prøve [emoji4]Men da må noen slenge inn innlegg ofte da så jeg ikke spammer
Hei [emoji16]God kveld![]()
He he herlig bildeSyns forresten veldig synd på jordbær planta vår, blir nok ikke noe jordbær der [emoji13]
![]()
Har startet nåJeg skal prøve [emoji4]