Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde å klage min nød til samboeren min, men han kunne ikke brydd seg mindre! Hahaha..! Litt godt å vite at det bare er jeg som irriterer meg over de kroppslige forandringene da Praktisk med tykkere og glansfult hår på leggene [emoji6]
Mye som skjer når vi blir gravid tydligvis! Vi utvikler oss til hobbiter alle sammen. Føttene blir større og hårete, og vi har minst 11 måltider til dagen [emoji23]Jeg oppdaget til min store forferdelse at jeg har fått tykke hår på stortærne! Ellers merker jeg bare at det virker som hår vokser raskere. Rekker omtrent ikke barbere leggene før vinterpelsen er tilbake.....![]()
HahahaMye som skjer når vi blir gravid tydligvis! Vi utvikler oss til hobbiter alle sammen. Føttene blir større og hårete, og vi har minst 11 måltider til dagen [emoji23]

Har det forsvunnet igjen ???Veiviser og masse små på hele magen. Fått det til hvert barn.
Helt grusomt !!!

Nei har faktisk ikke det... [emoji85] men er ikke like mye etter endt svangerskap da.. men allikevel [emoji58]Har det forsvunnet igjen ???
Har alltid hatt litt mørke hår (veiviser) etter barbering i tenårene ...#dummeg !!
men nå har de lyse blitt lengre og litt mørkereHelt grusomt !!!
![]()