Unormal hårvekst

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Flere som legger merke til mer hårvekst?

Jeg har aldri måttet barbere låra mine, men de siste ukene har det vokst ustoppelig der. Ser ut som ett mannfolk snart [emoji85]

Ikke merka noe. Men husker de andre gangene fikk jeg litt mer hår på magen...

Jeg har fått en skikkelig fin " veiviser" på magen:bored: godt tips er å epilere forresten, så blir det ikke mer etter svangerskapet :)

Har fått masse hår overalt! [emoji23]

Jeg har fått lyst dun-hår på hele magen..:hilarious: Prøvde å klage min nød til samboeren min, men han kunne ikke brydd seg mindre! Hahaha..! Litt godt å vite at det bare er jeg som irriterer meg over de kroppslige forandringene da :)

Ja! Men hvis man går eller har gått på b-vitamin så hjelper den med hår og negler,argo det blir sterke og vokser med. Kanskje derfor?:-) Jeg gikk på det før , og da skjedde det samme (uten å være gravid). :-p

Fikk faktisk litt tekst om håret på bv-appen i dag [emoji5] Det blir visst tykkere og mer glansfullt [emoji1326]
288f19d6ddfd09eddab69c70a51137a5.png

Jeg oppdaget til min store forferdelse at jeg har fått tykke hår på stortærne! Ellers merker jeg bare at det virker som hår vokser raskere. Rekker omtrent ikke barbere leggene før vinterpelsen er tilbake..... :)

Jeg oppdaget til min store forferdelse at jeg har fått tykke hår på stortærne! Ellers merker jeg bare at det virker som hår vokser raskere. Rekker omtrent ikke barbere leggene før vinterpelsen er tilbake..... :)
Mye som skjer når vi blir gravid tydligvis! Vi utvikler oss til hobbiter alle sammen. Føttene blir større og hårete, og vi har minst 11 måltider til dagen [emoji23]

Her er det leggene som er verst, kan barbere leggene og etter bare 2-4 dager er det som om jeg aldri har barbert leggene [emoji14]

Samboer måtte faktisk hjelpe meg i dusjen her om dagen med bakside lår [emoji85] vokser helt sinnsykt, fikk grei beskjed at han skulle gjøre det for vi er på ferie og jeg kunne ikke sole meg på rygg uten at jeg måtte shave. Men jeg har også alltid hatt mye hårvekst Pga pcos.

I første svangerskapet var det motsatt mener jeg å huske (eller var det mens jeg amma, ble litt usikker nå:/) jeg har bestandig hatt en klynge med mørke hår under navlen, men de forsvant og ble heldigvis borte for godt! Fram til nå! De er tilbake, og magen min begynner å se ut som den tilhører en hund eller noe :banghead:

Back
Topp