Mamma / baby bøker

Mia_mini

Elsker forumet
Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg noen mamma og baby bøker, for å forberede meg litt på tiden som kommer etter desember.

Er det noen som har noen anbefalinger på bøker som de synes er bra?
Alt om baby og spedbarn tiden er av interesse. Om det er med litt barn i magen tid, så er det også fint :)

Min tante som er fysio sendte meg en bok hun er veldig glad i. "fødsel -kraft og kjærlighet" av eli heiberg og nanna biørnstad. Jeg bare skummer i den. En fødsel er som en orgasme....
Er noe klokt i den altså, men orgasme?

jeg arva ei gammel bok fra mamma og svigermor, barnet i magen eller hva den het også har jeg ei stor babybok. men har virkelig ikke lest så mye i de. de var litt utdaterte...

Min tante som er fysio sendte meg en bok hun er veldig glad i. "fødsel -kraft og kjærlighet" av eli heiberg og nanna biørnstad. Jeg bare skummer i den. En fødsel er som en orgasme....
Er noe klokt i den altså, men orgasme?

Jeg har vanskelig for å forestille meg en fødsel som en orgasme altså.... [emoji15] men det er vel kanskje samme type folk som spiser morkaka si...? [emoji849]

Jeg har vanskelig for å forestille meg en fødsel som en orgasme altså.... [emoji15] men det er vel kanskje samme type folk som spiser morkaka si...? [emoji849]
Hehe, så gale var det ikke [emoji23]

Tror den er litt 70talls eller noe. Må sjekke hvor gammel den er [emoji6]

Hehe, så gale var det ikke [emoji23]

Tror den er litt 70talls eller noe. Må sjekke hvor gammel den er [emoji6]

Hehe, tenker det står en del man sitter og humrer over når man leser hvertfall [emoji28]
Gøy å ha da, og kanskje noen gode glemte tips inni der?

Hehe, tenker det står en del man sitter og humrer over når man leser hvertfall [emoji28]
Gøy å ha da, og kanskje noen gode glemte tips inni der?
Ikke ferdig å lese, men kan rapportere etterpå [emoji6] så langt er det mest fornuftige de foreslåtte fødestillinger. Har sett de samme på kk sin side, men fått litt annet perspektiv på de stillingene for hva som trekkes frem som bra er forskjellig.

Ikke ferdig å lese, men kan rapportere etterpå [emoji6] så langt er det mest fornuftige de foreslåtte fødestillinger. Har sett de samme på kk sin side, men fått litt annet perspektiv på de stillingene for hva som trekkes frem som bra er forskjellig.

Omg! Så langt har jeg ikke tenkt engang!
Spennende da. Må vel snart kjøpe en gravid-bok selv vel

Omg! Så langt har jeg ikke tenkt engang!
Spennende da. Må vel snart kjøpe en gravid-bok selv vel
Jeg var i googlemodus når jeg havnet på kk sine sider. Husker ikke hva jeg lurte på til på begynne med, men det ender ofte opp på noe babyrelatert for tiden [emoji23]
Tror ikke det er vits å stresse enda. Er jo en god stund til [emoji4]

Back
Topp