Superprodusent
Glad i forumet
dette skjer altså hver bidige gang! Når den verste kvalmen gir seg og ulvehungeren kommer så spiser jeg meg neste ihjel og raser opp i vekt. Noen tips til å la vær å spise når man ikke er sulten???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har så smått begynt å trene igjen nå og håper at det vil være med på å bremse vektøkningen litt. Er 9+6 i dag.Prøv å spis mest mulig proteinrikt, litt sunt fett og litt magert/ mye fiber/grønnsaker. Holder deg mett litt lengre
Vet ikke hva du liker da men.. Om du blander cottage cheese og kesam med vanilje/bringebær/lime og litt nøtter f.eks. God og sunn snacksLag deg salater med masse kyllingfilét/ skinke/ egg.. Spis grove knekkebrød med skinke/kyllingpålegg. Knask rå blomkål, brokkoli eller reddiker. Eplebiter med kanel kan du ha i ziplock-poser og ha med deg rundt. Hvordan man IKKE spiser når man får den hungeren aner jeg ikke dessverre. Prøver bare å velge mest mulig sunt når kvalmen ikke slår til.