Gjorde din sånn da han var liten?Rampejente du har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde din sånn da han var liten?Rampejente du har
Det gjør vi hwlt klartJa, del 3 av utfordringen klarer vi i alle fall!
Haha, var litt sånn her og.Så egentlig på Orange is the new black, men så ble jeg litt distrahert her, så fikk ikke med meg så mye, så da er det kun BV for øyeblikket,.
Vært i trampolinepark, på bowling og på mækkern. Ute på farten hele dagenSå bra [emoji4]
Gjort i dag?
Manglet 1700 for en liten stund siden...Hvor mye mangler vi da? Har ikke fulgt med i helgen egentlig...
Hvordan går det med hunden nå?Bikkja syter
Sånn mens hodet mitt vil sende en melding til mannen: Bikkja er luftet. Og har fått vann. Og syter likevel. Hva da???? Så vet jeg det jo egentlig selv. Får bare lufte IGJEN da.
Der er vi jo snart... Null stressDet gjør vi hwlt klart
Du liker å øke underveis duDa får vi øke til 20 da![]()
Aha... Og litt over en time igjen... Da må vi holde tempoet bra oppe gittManglet 1700 for en liten stund siden...
Liker ikke vi også det da?Du liker å øke underveis du![]()
Å neiHjerteinfarkt
Ja det var virkelig en del [emoji4]Vært i trampolinepark, på bowling og på mækkern. Ute på farten hele dagenDu da?
Var det ikke 1600 som vi manglet da?Aha... Og litt over en time igjen... Da må vi holde tempoet bra oppe gitt![]()
He he herlig jaOgså er snuppa mi herlig overbevisende når man spørr om noe og hun iherdig rister på hodet mens hun med stor innlevelse svarer JAAAA!
Har fått gjort litt dere og daJa det var virkelig en del [emoji4]
Jeg har gravd blomsterbed endelig, men ikke ferdig...
Frøkna har hatt besøk
Storebror har vært i bursdag i ettermiddag
Samboer har ryddet og vasket inne
Vi har ryddet veranda.
Ellers slappet av
Ja vi må det.Aha... Og litt over en time igjen... Da må vi holde tempoet bra oppe gitt![]()
Hvilkem bok er det?[emoji23][emoji23]
Mye bilder. Mye tull. Er relativt stor skriftstørrelse på sidene mer tekst på også (og ingen sider med KUN tekst).
Altså, veldig lettlest. Hun har lest de 5 kapitlene.. Nei, 6, nå (bjeffekapittelet går fort) bare i dag (1,5 timer ca).![]()
Vi får kanskje sjekke opp i det der...Var det ikke 1600 som vi manglet da?
Jo, for å ha det helt nøyaktig på innlegget. Men greit med litt å gå på.Var det ikke 1600 som vi manglet da?