♡ Skravletråd JUNI ♡

å

Nei, ingen god morgen. Og ingen god form. Hodet sprenger. Kjedelig med trangt tog [emoji33] Enda kjiperer å legge ned setet, haha.
Ja, ble furtete av det jeg.
Menmen. La meg mot vinduet og sov i noen minutter. Skal prøve få til mer. L sitter ved siden av meg og leser gutta i trehuset og drikker brus, så hun er i det minste underholdt.

Til klokka er litt over to. Over 5 timer samlet

Misunner deg ikke. Tur er bra da, og tog kan være en fin måte å reise på, men det virket som en litt vel trang plass nå. Og er det bare to og to seter? Og dere er tre? En sitter med ungen og en alene (med en fremmed)?

Kjedelig. Håper turen går fort :)
Jeg har det egentlig ganske bra. Klar for helg kjenner jeg :D
Njaa. Begrenset hvor fort 5 timer på tog kan gå [emoji28]
Så bra! Godt med helg! :)

Ja, ble furtete av det jeg.
Menmen. La meg mot vinduet og sov i noen minutter. Skal prøve få til mer. L sitter ved siden av meg og leser gutta i trehuset og drikker brus, så hun er i det minste underholdt.

Godt hun har noe å gjøre på da.

Gutta i trehuset må jeg prøve å få gutungen på tror jeg Men han leser en annen bok nå, og mannen leser harry potter for ham (etter min mening for tidlig, men det er nå så) så trehuset må vente til han er ferdig med den han begynte på i går. Men vi ska ltitte på den på biblioteket tenker jeg.

Er det vanlige små bokstaver i dem? Min har litt aversjon mot bøker som ikke har litt større skrifttørrelse...

Misunner deg ikke. Tur er bra da, og tog kan være en fin måte å reise på, men det virket som en litt vel trang plass nå. Og er det bare to og to seter? Og dere er tre? En sitter med ungen og en alene (med en fremmed)?
Jeg med ungen og han.. Foreløpig alene. Blir med fremmed etterhvert antar jeg, om ikke han er veeeldig heldig..

Men mi er fortsatt litt der at hun gurgler og sikler og ser rart på meg [emoji23] Kan mange ord da :)

Det gjør mi også når jeg spurte om hvor sokkene hennes har blitt av....

Ordene blir det flere og flere av, og det er en spennende tid nå. Jeg leste i går at sånn i snitt kan en unge på 18 mnd ca 50 ord, og når den er to år er det sånn 2-300! Det skal skje noe fantastisk med språket hennes nå utover høsten! Det er alltid like gøy å følge med på

Også er snuppa mi herlig overbevisende når man spørr om noe og hun iherdig rister på hodet mens hun med stor innlevelse svarer JAAAA!

Godt hun har noe å gjøre på da.

Gutta i trehuset må jeg prøve å få gutungen på tror jeg Men han leser en annen bok nå, og mannen leser harry potter for ham (etter min mening for tidlig, men det er nå så) så trehuset må vente til han er ferdig med den han begynte på i går. Men vi ska ltitte på den på biblioteket tenker jeg.

Er det vanlige små bokstaver i dem? Min har litt aversjon mot bøker som ikke har litt større skrifttørrelse...
[emoji23][emoji23]
Mye bilder. Mye tull. Er relativt stor skriftstørrelse på sidene mer tekst på også (og ingen sider med KUN tekst).
Altså, veldig lettlest. Hun har lest de 5 kapitlene.. Nei, 6, nå (bjeffekapittelet går fort) bare i dag (1,5 timer ca).
f3be9a55e5c6ce1af6c4ea5b270727c2.jpg

[emoji23][emoji23]
Mye bilder. Mye tull. Er relativt stor skriftstørrelse på sidene mer tekst på også (og ingen sider med KUN tekst).
Altså, veldig lettlest. Hun har lest de 5 kapitlene.. Nei, 6, nå (bjeffekapittelet går fort) bare i dag (1,5 timer ca).
f3be9a55e5c6ce1af6c4ea5b270727c2.jpg

Mao absolutt en bok han kan like å lese. En SERIE han kan like å lese faktisk. GULL! Dette skal jeg få ham inn på.

Også er snuppa mi herlig overbevisende når man spørr om noe og hun iherdig rister på hodet mens hun med stor innlevelse svarer JAAAA!
søt da [emoji28] haha

Back
Topp