Hvordan er formen deres?

4+3
Svimmel, kvalm når sulten, vonde pupper. [emoji1]

7+6: trøtt, oppblåst, større pupper med ømme brystvorter og innimellom litt uggen, men ikke direkte kvalm :) Har faktisk litt økt sexlyst, selv om jeg er livredd for å blø hver gang :p I dag er jeg ekstremt trøtt og har hodepine..

Har hatt sinnsykt urolig og løs mage pluss kvalm og kjempesulten i noen dager nå, men i dag er jeg litt bedre. Syns trettheten og svimmelheten er kommet tilbake da etter et lite opphold, men bedre det enn mange andre plager [emoji12]

Formen er laber, finnes ikke utholdenhet til noen ting og peser som en hval når jeg først må anstrenge meg. Trives best på sofaen om dagen :/

Skikkelig dårlig! Kan ikke huske at det var sånn!
[emoji17] Dette kan bli noen lange uker! (Er 5+6).

Formen er laber, finnes ikke utholdenhet til noen ting og peser som en hval når jeg først må anstrenge meg. Trives best på sofaen om dagen :/

Akkurat det samme her! Bare å gå opp trappene kan gjøre meg andpusten [emoji57]

Jeg er som en bakerovn, blir fort andpusten, har hatt litt hodepine og vært løs i magen, vondt i nedre del av rygg og på siden av magen. Stikk og murringer i magen er det verste. Hadde nettopp ett hogg i magen som var så vondt at jeg gråt, men det går raskt over igjen. Prøver å ikke bli redd.

Kvalm med mindre jeg spiser så og si hele tiden, og enormt trøtt. [emoji4] 7+4 i dag.

Back
Topp