Ser sånn utHåper på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser sånn utHåper på det
Helt klartVerdt forsøket!
Jeg er irritert endaVi ga opp innlegg. Ikke tråder

Huff. Hva ble det til med middag?Hmm
Må tenke middag.
Ligger med snuppa nå, hun våkner om jeg går. Der er testet
Men mannen har ikke kjøpt middag til i dag. Han og mellomste handlet og "middager til helga" var planen. Eldste har ønsket seg Taco.
Men neida. Han har ikke kjøpt middag. Vi har en pakke pølser og en pakke kylling i kjøleskapet. Kjøttdeig i fryseren.
Men salat? Nei det har han ikke kjøpt den kyllingen har lagt og ventet på salat hele uka jo. Håpet den er innenfor dato men hva skal jeg lage av en pakke kyllingfilet uten salat/grønnsaker???
Straffer seg å ikke handle selv. Og anta at han skjønner at middager til helga betyr at vi må ha salat/grønnsaker?!!!!!
Hvor mange har vi nå?Ser sånn ut
Enig med vannvarmstanken. Kan stå å dusje i varmt vann såååå lenge med god samvittighet. Det er herlig det!Og rene håndklær. Som KJENNES skikkelig RENE ut liksom. Får rent tøy hjemme og, men.. Er noe med det.
Ooog aldri tom varmtvannstank.
34 uker i morgen.. Kan egentlig skje når som helst, mtp situasjonen. (altså. KAN også være 6 uker igjen, men.. Kan fort skje i morgen også egentlig...)Forstår deg godt. Hvor lenge er det igjen?
Har ikke peilHvor mange har vi nå?
Tror innlegg er gitt opp av flere..Nå er ikke tempo så høyt ... men laget mange tråder ser jeg . Bra![]()
Jada er detTror innlegg er gitt opp av flere..
Scandic Nidelven har veldig god frokost men der er det veldig mye folk så kan bli litt kø! Jeg har vært mest fornøyd med Clarion Hotel & Congress Brattøra, men regner med Nidelven slår dem hvis jeg står opp litt tidligere neste gang.. [emoji6]Hvilket hotell i Trondheim vant?![]()
Jeg er irritert enda![]()
Hehe OkeiJeg er resignert
Ikke videre stolt av seg selv. Han er dog litt håpløs av seg. Menmen. Han skal få gjøre det godt igjen ila uka altså...Skjønte du ikke var helt fornøyd med mannen ja... Hva sier han selv?
Spennende34 uker i morgen.. Kan egentlig skje når som helst, mtp situasjonen. (altså. KAN også være 6 uker igjen, men.. Kan fort skje i morgen også egentlig...)
Huff. Hva ble det til med middag?
Uff, ja... [emoji85]Ja, det fortjener du.Mannfolk!
Haha, så herlig!Scandic Nidelven har veldig god frokost men der er det veldig mye folk så kan bli litt kø! Jeg har vært mest fornøyd med Clarion Hotel & Congress Brattøra, men regner med Nidelven slår dem hvis jeg står opp litt tidligere neste gang.. [emoji6]
Må bidra litt siden jeg er så sjelden her for tidenFlink du. Laget mange
Bra!Kom på en haha