♡ Skravletråd JUNI ♡

Hmm
Må tenke middag.

Ligger med snuppa nå, hun våkner om jeg går. Der er testet

Men mannen har ikke kjøpt middag til i dag. Han og mellomste handlet og "middager til helga" var planen. Eldste har ønsket seg Taco.

Men neida. Han har ikke kjøpt middag. Vi har en pakke pølser og en pakke kylling i kjøleskapet. Kjøttdeig i fryseren.

Men salat? Nei det har han ikke kjøpt den kyllingen har lagt og ventet på salat hele uka jo. Håpet den er innenfor dato men hva skal jeg lage av en pakke kyllingfilet uten salat/grønnsaker???

Straffer seg å ikke handle selv. Og anta at han skjønner at middager til helga betyr at vi må ha salat/grønnsaker?!!!!!
Huff. Hva ble det til med middag?

Og rene håndklær. Som KJENNES skikkelig RENE ut liksom. Får rent tøy hjemme og, men.. Er noe med det.

Ooog aldri tom varmtvannstank.
Enig med vannvarmstanken. Kan stå å dusje i varmt vann såååå lenge med god samvittighet. Det er herlig det! :)

Forstår deg godt. Hvor lenge er det igjen?
34 uker i morgen.. Kan egentlig skje når som helst, mtp situasjonen. (altså. KAN også være 6 uker igjen, men.. Kan fort skje i morgen også egentlig...)

Hvilket hotell i Trondheim vant? :P
Scandic Nidelven har veldig god frokost men der er det veldig mye folk så kan bli litt kø! Jeg har vært mest fornøyd med Clarion Hotel & Congress Brattøra, men regner med Nidelven slår dem hvis jeg står opp litt tidligere neste gang.. [emoji6]

34 uker i morgen.. Kan egentlig skje når som helst, mtp situasjonen. (altså. KAN også være 6 uker igjen, men.. Kan fort skje i morgen også egentlig...)
Spennende :) Godt det nærmer seg<3

Scandic Nidelven har veldig god frokost men der er det veldig mye folk så kan bli litt kø! Jeg har vært mest fornøyd med Clarion Hotel & Congress Brattøra, men regner med Nidelven slår dem hvis jeg står opp litt tidligere neste gang.. [emoji6]
Haha, så herlig! :D

Back
Topp