♡ Skravletråd JUNI ♡

Forståelig

Jeg har noe tid på dagen. Jeg har jo ei jente hjemme, men noe tid har jeg.
Det er jo godt. Har sikkert bedre tid i morgen jeg. Tror jeg skal være sengeliggende da.

Nei, så jeg har rett og slett gitt opp for i dag kjenner jeg. På innlegg. Tråder tror jeg vi kan klare.
Da må man ta en kjempeinnsats da.. Jeg er helt idetom..

Haha, da må du sørge for at du slipper å gjøre noe av det i alle fall! :)
Jeg skal sove. Tror jeg kan argumentere meg frem til at jeg har fortjent det. Og han fortjener å vaske/rydde.

Hva er viktigst på frokosten ? Egg og bacon[emoji173]️[emoji173]️
Altså jeg har bodd på mange forskjellige hoteller i Trondheim det siste året.. for å prøve flest mulig frokoster [emoji56] frisk frukt er viktig, godt brød, variert pålegg og så er det en bonus med smoothie/juice-stasjon eller pannekakestasjon.. eventuelt vaffeljern [emoji106]

Altså jeg har bodd på mange forskjellige hoteller i Trondheim det siste året.. for å prøve flest mulig frokoster [emoji56] frisk frukt er viktig, godt brød, variert pålegg og så er det en bonus med smoothie/juice-stasjon eller pannekakestasjon.. eventuelt vaffeljern [emoji106]
Hvilket hotell i Trondheim vant? :P

Okei jeg setter pris på godt utvalg av glutenfritt . Har cøliaki

Ja, elsker hotell... mest for frokosten. Og nytt sengetøy.
Og rene håndklær. Som KJENNES skikkelig RENE ut liksom. Får rent tøy hjemme og, men.. Er noe med det.

Ooog aldri tom varmtvannstank.

Back
Topp