Oi. Ikke oppløftende...
Nei, så jeg har rett og slett gitt opp for i dag kjenner jeg. På innlegg. Tråder tror jeg vi kan klare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi. Ikke oppløftende...
Tuneller, joa.. Men prøv "tog nord for Steinkjer" uansett... Dekning er ca null hele veien.Ahhh ja tunneler
Kom hjem litt før 17.30Du er på Daftø du joGlemte det jeg. Litt misunnelig
Hehe. Eller er du hjemme igjen nå kanskje?
Tråder burde vu klarer
Haha, da må du sørge for at du slipper å gjøre noe av det i alle fall!Trengs ikke. Vi har drevet og flyttet i det siste, og ALL energien jeg har hatt har gått til utvask av andre huset..
Så. Tro meg. Nok å gjøre!
Det tror jrg påJa <3 Hun er så søt så![]()
Spennende! Innspurten er nær uansettJeg har 7 uker igjen i dag! Men magefølelsen sier at hun kommer litt før [emoji6]
Ikke lett.Men ja tråder ja. Gått tom der![]()
Hvordan er det med deg Lillafrosk?Oi. Ikke oppløftende...
Får hive ut noen tilMener det ja
Irritererer meg de innlegga![]()
Nei jeg har få ideer merker jegIkke lett.
Ingen natteravn herIrriterer meg også
Natteravner må gjerne skrave aktivt langt uti de sene nattetimer så har vi en god start i morgen, og så må vi faktisk prøve å få opp litt tempo på dagen
Ja, elsker hotell... mest for frokosten. Og nytt sengetøy.Hotell er så godt [emoji173]️
Middagen på seminarer kan være veldig enten eller. Jeg er kresen av meg [emoji85]Beste! Bedre enn middagen som oftest inneholder ting jeg ikke liker, og kritiske blikk fra enkelte andre av den grunn... Frokosten. den er bare digg. Jeg bare gleder meg, kjenner jeg.
Åhhh diggJa, elsker hotell... mest for frokosten. Og nytt sengetøy.
Hehe, tror ikke du har spurt før? Like vimsete selv. Nei, dette er nummer 1!Spennende! Innspurten er nær uansettMi kom 34+5. Har du fler? (Beklager hvis jeg har spurt før; jeg er vimsete)
Så herlig [emoji173]️[emoji173]️HeiaStormforelska i lille mirakelet mitt og har det etter forholdene bra
Går med deg da?
Jeg også... Tenker du på bv eller noe annet? [emoji14]Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke hadde konkurannseinstinkt![]()