♡ Skravletråd JUNI ♡

Treg start så da må tempo til;) god tur hjenover
Hvordan ligger det an i kveld?
Jo takk. :) snaaart fremme da. Sånn i prosent..
1,5 av 6 timer igjen bare.

Jeg jobber intenst hele ferien med å få mat ofte nok. Svigerfamilien er sånne som spiser to ganger i døgnet og er fornøyd med det en seeeeen frokost og en sen middag, liksom. Mannen er egentlig også sånn men etter å ha levd en del år sammen med meg funnet ut at jeg, og ungene, vriker ikke sånn, så han sørger for lunsj, at ungene får frokost før det reelt er klokka lunsj (eller noe mat før, men IKKE svigermors activia joghurt som forrett mens vi dekker bordet, for min småspiste frøken på seks år spiste til svigermors forundring ikke frokost etterpå....

Men reelt spiser vi desverre likevel frokost, lunjs og middag. Og altså middag klokka kveldsmat. Ungene pleier ha frokost, lunsj, "to-måltid" i bhg/sfo, middag og kvelsmat. Da fungerer de mye bedre.

Allergien får vi desverre ikek gjort noe med, men tilbringer en del tid hos svigerfar som ikke har katt (men sover hos svigermor så det er ikke til å unngå at han påvirkes) også er det også deler av årsaken til at jeg håper å få oss noen dager til dyreparken. Rett og slett komme oss ut derfra. Og vi hadde uten tvil vår fineste ferie som familie sist vi var der. God tid, ikke stress på å dra til den ene og den andre, mat ofte nok, ingen katter og ingen som mente noe om hva de burde og ikke burde spise ;)

Det er så vesens bedre for oss alle.

Er opptatt av hyppige måltider for barna selv[emoji4] mannen er mye sløvere der....."lunsj? De har jo spist en halv vannmelon!" [emoji13]
Høres lurt ut med en pause fra kattehår ja[emoji6]

Ja, nå begynner alt å være i orden :)
Venter bare på mannen skal komme hjem i morgen å hjelpe meg med stellebordet, så er igrunn alt på plass :happy:

Oi.. Såpass :confused: halleluja, da skjønner jeg at du har hatt litt av en dag :dead:
Så herlig å få alt på plass :D Har dere bestemt dere for navn? :)

Fire timer.
Trolig over 3000 innlegg
Og reelt under fire timer. Men nå avrunder jeg

Det betyr 750 i timen. Over 12 i minuttet.

Det blir krevende. Det blir fingerkrampe. Og vi må være en del og få litt drahjelp rundom helst.
Oj det er mye

Back
Topp