Okei hihiOnsd torsd og fred
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei hihiOnsd torsd og fred
Hender jeg ammer på natt, og ammer stort sett alltid når jeg legger meg, og der er jo nattOkei hender her
Ja, det funker.Aloe vera rr tingen
Mindre å ta av for meg om jeg ikke skal svare mange ganger på de samme tingene og det egner seg ofte ikke...He he ja
Ja, synes det.Ksn jo håpe. Ser vanskelig ut i dag
For tidlig å lure på heldigvisHmm hva til kvelds tro
Oki her er mye dårlig desverreHender jeg ammer på natt, og ammer stort sett alltid når jeg legger meg, og der er jo natt
Eller. Ikke alltid lenger. Mer annenhver dag kanskje. Hun sover heldigvis gradvis bedre.
Hehe oki sulten herFor tidlig å lure på heldigvis
Hmm se om flere dukker opp snart ellers ja...Ja, synes det.
Hmm, pm til noen som kan starte den for deg. Så får du svar uten å starte den?Fordi folk muligend skjønner hvorfor jeg spør
Kollektivt....Tpk en pause
Godt du skrev. Frykta jeg spammaHmm se om flere dukker opp snart ellers ja...
God ideHmm, pm til noen som kan starte den for deg. Så får du svar uten å starte den?
Hehe jaGodt du skrev. Frykta jeg spamma
Ikke ferdig med å få ei tullejente til å sove her. Halvtime lenger enn vanlig, aner ikke hva som gjør detHehe oki sulten her
Men på humør?Ikke ferdig med å få ei tullejente til å sove her. Halvtime lenger enn vanlig, aner ikke hva som gjør det
Hehe skjønnerLei av å synge bæ bæ lille lam!
Lurer på noe rester av kjøttdeig, noe grøt og et pitabrødIkke ferdig med å få ei tullejente til å sove her. Halvtime lenger enn vanlig, aner ikke hva som gjør det