Prøve på en til?

Maddy99

Forelsket i forumet
Marslykke 2016
Januarlykke 2019
♡Julekulene 2021♡
Noen her som prøver på en til? Vi vil veldig gjerne ha en til, men ser ut som at det drøyer denne gangen. Hadde termin i januar, men mistet desverre:( nå håper jeg det klaffer på neste pp!
 
Så leit at dere mistet [emoji171] Håper det klaffer igjen snart. Vi blir å vente litt, passer seg ikke helt enda. Lykke til!
 
Hei :happy:.

Jeg hadde termin i slutten av juli, men mistet 12 uker på veg i januar.
Nå har jeg termin i januar. Er jo bare rundt 8 uker på veg, så vet jo enda ikke om jeg får beholde. Kan bare kneppe hendene og håpe!

Atzy, ser det står febbisbebbis på deg. Var du heldig å bli gravid igjen så fort? Håper på det beste for deg.
Man må jo bare prøve igjen skal det bli noe. Vi får ingen garantier før vi sitter med vårt lille gull i hendene. Det er livets harde realiteter og livets mirakel.

Måtte titte litt innom min gamle terminklubb.

Småen har det bare bra og vi koser oss sånn med han. I august blir han barnehagegutt. :joyful:
 
Hei :happy:.

Jeg hadde termin i slutten av juli, men mistet 12 uker på veg i januar.
Nå har jeg termin i januar. Er jo bare rundt 8 uker på veg, så vet jo enda ikke om jeg får beholde. Kan bare kneppe hendene og håpe!

Atzy, ser det står febbisbebbis på deg. Var du heldig å bli gravid igjen så fort? Håper på det beste for deg.
Man må jo bare prøve igjen skal det bli noe. Vi får ingen garantier før vi sitter med vårt lille gull i hendene. Det er livets harde realiteter og livets mirakel.

Måtte titte litt innom min gamle terminklubb.

Småen har det bare bra og vi koser oss sånn med han. I august blir han barnehagegutt. :joyful:

Gratulerer så mye! håper denne holder hele veien [emoji173]️ så spennende med barnehagestart, det blir nok stas for han [emoji4]
 
Hei :happy:.

Jeg hadde termin i slutten av juli, men mistet 12 uker på veg i januar.
Nå har jeg termin i januar. Er jo bare rundt 8 uker på veg, så vet jo enda ikke om jeg får beholde. Kan bare kneppe hendene og håpe!

Atzy, ser det står febbisbebbis på deg. Var du heldig å bli gravid igjen så fort? Håper på det beste for deg.
Man må jo bare prøve igjen skal det bli noe. Vi får ingen garantier før vi sitter med vårt lille gull i hendene. Det er livets harde realiteter og livets mirakel.

Måtte titte litt innom min gamle terminklubb.

Småen har det bare bra og vi koser oss sånn med han. I august blir han barnehagegutt. :joyful:
Gratulerer med ny spire:) krysser fingrene for at det skal gå bra med deg. Ja jeg ble gravid igjen, men har ikke peiling på termindato. Skal på tidlig ul neste uke så er veldig spent på om dette går bra. Klarer ikke helt og håpe. Fikk vite i dag at jeg skal bli tante igjen:D gleder meg:D de blir ganske tette hvis dette svangerskapet går bra.
Lykke til med barnehagestart:)
 
Gratulerer med ny spire:) krysser fingrene for at det skal gå bra med deg. Ja jeg ble gravid igjen, men har ikke peiling på termindato. Skal på tidlig ul neste uke så er veldig spent på om dette går bra. Klarer ikke helt og håpe. Fikk vite i dag at jeg skal bli tante igjen:D gleder meg:D de blir ganske tette hvis dette svangerskapet går bra.
Lykke til med barnehagestart:)

Så fantastisk! En ny graviditet kan lege mange sår.... I hvert fall få hjertet til å glede seg igjen. Håper spiren din også sitter godt plantet denne gangen.
Så artig med to tette søskenbarn! Her er det bare tette tremenninger.
 
Så fantastisk! En ny graviditet kan lege mange sår.... I hvert fall få hjertet til å glede seg igjen. Håper spiren din også sitter godt plantet denne gangen.
Så artig med to tette søskenbarn! Her er det bare tette tremenninger.
Ja denne gangen skal det gå bra!
 
Gratulerer så mye! håper denne holder hele veien [emoji173]️ så spennende med barnehagestart, det blir nok stas for han [emoji4]

Tusen takk LilleMyyy!

Hvordan står det til med deg? Nyter du permisjonstiden med din dyrebare ?
Hvordan har mammahjertet det ,går det bedre med tanke på den lille du mistet?

Klart han kommer alltid til å være med deg, det forstår jeg, både på godt og vondt. Det var en gutt mener jeg å huske ?

Nå kommer sommeren. Jeg elsket å ha liten bebis som kom i mars. Så fint å trille turer, så kjekt å nyte sommeren med enda leeenge igjen av permisjonen.
Det går SÅ fort og de er bare bebiser en kort, kort stund. Nå er småen 15 mnd og ingen bebis lenger Awwwwww, min lille småttis, hvor ble du av!
Heldigvis kan vi kose masse i mange år til! Ikke lei av mammakosen enda :happy:.

Kos deg så mye i denne deilige, skjønne tiden.
 
Tusen takk LilleMyyy!

Hvordan står det til med deg? Nyter du permisjonstiden med din dyrebare ?
Hvordan har mammahjertet det ,går det bedre med tanke på den lille du mistet?

Klart han kommer alltid til å være med deg, det forstår jeg, både på godt og vondt. Det var en gutt mener jeg å huske ?

Nå kommer sommeren. Jeg elsket å ha liten bebis som kom i mars. Så fint å trille turer, så kjekt å nyte sommeren med enda leeenge igjen av permisjonen.
Det går SÅ fort og de er bare bebiser en kort, kort stund. Nå er småen 15 mnd og ingen bebis lenger Awwwwww, min lille småttis, hvor ble du av!
Heldigvis kan vi kose masse i mange år til! Ikke lei av mammakosen enda :happy:.

Kos deg så mye i denne deilige, skjønne tiden.

Så koselig at du husket [emoji173]️ vi koser oss masse, samtidig som vi ser hva vi gikk glipp av da vi mistet. Det stemmer, var en gutt. Savner han hver eneste dag, men nå har vi endelig et lite lyspunkt i hverdagen som kan veie opp for litt av sorgen.
Vi er veldig klare for sommeren og for at pappaen endelig skal ta ferie, det skal bli så koselig.
Kan tenke meg at tiden har gått fort med den lille. Utrolig å se hvor fort de vokser, føler de siste månedene har flydd av gårde.
Ønsker deg masse lykke til videre med graviditeten.
 
Hei :happy:.

Jeg hadde termin i slutten av juli, men mistet 12 uker på veg i januar.
Nå har jeg termin i januar. Er jo bare rundt 8 uker på veg, så vet jo enda ikke om jeg får beholde. Kan bare kneppe hendene og håpe!

Atzy, ser det står febbisbebbis på deg. Var du heldig å bli gravid igjen så fort? Håper på det beste for deg.
Man må jo bare prøve igjen skal det bli noe. Vi får ingen garantier før vi sitter med vårt lille gull i hendene. Det er livets harde realiteter og livets mirakel.

Måtte titte litt innom min gamle terminklubb.

Småen har det bare bra og vi koser oss sånn med han. I august blir han barnehagegutt. :joyful:
Så koselig å se deg, og høre at alt er bra med dere [emoji4] Lykke til med bhg [emoji173]
 
Hei :happy:.

Jeg hadde termin i slutten av juli, men mistet 12 uker på veg i januar.
Nå har jeg termin i januar. Er jo bare rundt 8 uker på veg, så vet jo enda ikke om jeg får beholde. Kan bare kneppe hendene og håpe!

Atzy, ser det står febbisbebbis på deg. Var du heldig å bli gravid igjen så fort? Håper på det beste for deg.
Man må jo bare prøve igjen skal det bli noe. Vi får ingen garantier før vi sitter med vårt lille gull i hendene. Det er livets harde realiteter og livets mirakel.

Måtte titte litt innom min gamle terminklubb.

Småen har det bare bra og vi koser oss sånn med han. I august blir han barnehagegutt. :joyful:

Såååå spennende med ny graviditet!! Håper virkelig den sitter hele veien denne gangen :Heartred
Og ja, marsbarna er blitt "store" :happy: tassen her er snaaaaart 16 måneder, og syns tiden har gått fort og sakte på sammme tid.
Og det at han skal bli storebror er jo nesten uvirkelig. Jeg har jo holdt meg i juligruppa, så her er det under tre uker til termin :p
 
Såååå spennende med ny graviditet!! Håper virkelig den sitter hele veien denne gangen :Heartred
Og ja, marsbarna er blitt "store" :happy: tassen her er snaaaaart 16 måneder, og syns tiden har gått fort og sakte på sammme tid.
Og det at han skal bli storebror er jo nesten uvirkelig. Jeg har jo holdt meg i juligruppa, så her er det under tre uker til termin :p

Så deilig! Godt å være ferdig med graviditeten snart tenker jeg?

Jeg må innrømme at å gå gravid for meg er et blodslit, ikke noe jeg nyter, sånn bortsett fra 2. trimester som var nokså fint sist.

Jeg venter nå på en ul nr 2 for å få bekreftet liv i uke 11-12 før jeg reiser på ferie, siden jeg mistet ved de magiske 12 sist.

Håper du får en fin fødsel. Har jo hørt at andre gg skal være enklere, så håper det stemmer for deg :happy:.

Riktig god sommer og lykke til med innspurten.
 
Så deilig! Godt å være ferdig med graviditeten snart tenker jeg?

Jeg må innrømme at å gå gravid for meg er et blodslit, ikke noe jeg nyter, sånn bortsett fra 2. trimester som var nokså fint sist.

Jeg venter nå på en ul nr 2 for å få bekreftet liv i uke 11-12 før jeg reiser på ferie, siden jeg mistet ved de magiske 12 sist.

Håper du får en fin fødsel. Har jo hørt at andre gg skal være enklere, så håper det stemmer for deg :happy:.

Riktig god sommer og lykke til med innspurten.

Krysser fingre for at du får bekreftelse på liv! Får man det uke 11-12 så er jo sjansen for at den sitter hele veien stor.
Håper fødsel blir en bedre opplevelse enn sist, og det er jo som du sier, ofte greiere andre gang :happy:
God sommer!!
 
Jeg fikk ei nydelig frisk jente nå i januar. Til alle mødre er født de vakreste barna :joyful:! Er ikke det fantastisk?!
Det var et langt og tøft svangerskap denne gangen, men endelig er hun her.

Hun smilte for første gang 3 uker gammel og smiler og prater nå hver dag 7-8 uker gammel. Ikke lenge til hun ler nå!

Denne gangen flyter melka virkelig og noen ting er enklere fordi man allerede er mamma og har gjort det før, mens andre ting er mer utfordrende som å ha en liten i første barnehageår mens man har bebis.
Vi er syke minst hver 14. Dag her i heimen.
Jeg kaller det derfor nå for bakteriehagen :hilarious:.

Håper trykket letter litt nå når det snart er vår og at sykdommene lar oss få vår- og sommerfri!
 
Jeg fikk ei nydelig frisk jente nå i januar. Til alle mødre er født de vakreste barna :joyful:! Er ikke det fantastisk?!
Det var et langt og tøft svangerskap denne gangen, men endelig er hun her.

Hun smilte for første gang 3 uker gammel og smiler og prater nå hver dag 7-8 uker gammel. Ikke lenge til hun ler nå!

Denne gangen flyter melka virkelig og noen ting er enklere fordi man allerede er mamma og har gjort det før, mens andre ting er mer utfordrende som å ha en liten i første barnehageår mens man har bebis.
Vi er syke minst hver 14. Dag her i heimen.
Jeg kaller det derfor nå for bakteriehagen :hilarious:.

Håper trykket letter litt nå når det snart er vår og at sykdommene lar oss få vår- og sommerfri!

Gratulerer så mye med nr 2[emoji7] Jeg fikk også nr 2 februar i år. Beskrivelsen av hverdagen din med mye sykdom kjenner jeg meg veldig godt igjen i. Hadde nylig en runde med omgangssyke[emoji51]
 
Gratulerer så mye med nr 2[emoji7] Jeg fikk også nr 2 februar i år. Beskrivelsen av hverdagen din med mye sykdom kjenner jeg meg veldig godt igjen i. Hadde nylig en runde med omgangssyke[emoji51]

Uff, ja! Føler med deg! Det har vært krise mye sykdom!

Hvordan går det med det nye tilskuddet? Gutt eller jente?
 
Uff, ja! Føler med deg! Det har vært krise mye sykdom!

Hvordan går det med det nye tilskuddet? Gutt eller jente?

Ja helt vanvittig mye sykdom etter første startet i bhg. Nr 2 er også en jente[emoji178] Der da?

Alt går veldig fint med henne, hun er en rolig baby akkurat som storesøster var. Så jeg krysser fingrene for at det fortsetter, kjenner jeg ikke er klar for kolikkunge[emoji85]

Hvordan syntes du rollen som 2 barnsmor er?
 
Ja helt vanvittig mye sykdom etter første startet i bhg. Nr 2 er også en jente[emoji178] Der da?

Alt går veldig fint med henne, hun er en rolig baby akkurat som storesøster var. Så jeg krysser fingrene for at det fortsetter, kjenner jeg ikke er klar for kolikkunge[emoji85]

Hvordan syntes du rollen som 2 barnsmor er?


Fikk en gutt først og nå jente. Hun er rolig bortsett fra generell kveldsuro. Broren hadde muligens kolikk, han skrek i hvert fall utrolig mye de to-tre første mnd, så merker forskjell.

Jeg syns det er fantastisk å ha fått disse to barna! Bare kroppen hadde spilt litt mer på lag.....men det blir vel bedre.

Du da?
 
Back
Topp