♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg blir grusom om jeg ikke spiser regelmessig
Jeg også. Og det harmonerer jo fint med litt begrenset utvalg og ekstremt dårlig matlyst....

(men jeg fant knekkebrød så vi fikk spist. Lillemor tok en joghurt i kjøleskapet og gjorde det klart hva hun hadde tenkt å spise)

Men jeg ser det mye lettere på eldstemann når det skjer. På meg selv ser jeg det egentlig bare i ettertid/når noen påpeker det..

Men akkurat som jeg av og til krever at eldstemann spiser så humøret stiger så hender det at mannen krever det samme av meg...

En boks hermetisk mais. (selv spiser jeg mais utelukkende i form av popkorn, men enkelte andre i familien spiser det til Taco)

Middagen blir trolig kylling og ris og de grønnsakene jeg finner. Gitt at vi har nok ris.

Ingen dør av en middag uten salat det hadde bare vært mye bedre
Ikke glad i mais selv . Høres bra ut, og har da noe grønnsaker til. Om ikke salat:)

Jeg også. Og det harmonerer jo fint med litt begrenset utvalg og ekstremt dårlig matlyst....

(men jeg fant knekkebrød så vi fikk spist. Lillemor tok en joghurt i kjøleskapet og gjorde det klart hva hun hadde tenkt å spise)

Men jeg ser det mye lettere på eldstemann når det skjer. På meg selv ser jeg det egentlig bare i ettertid/når noen påpeker det..

Men akkurat som jeg av og til krever at eldstemann spiser så humøret stiger så hender det at mannen krever det samme av meg...
Hehe ja merkes lett på meg. Stortsett passer jeg på og er flink da. Så unngås grinete meg

Er litt skyer, men ikke noe tegn til regn :)
Her er helt overskyet pg melding om økt byggeaktivitet utover ettermiddagen. Det har bare vært en liten byge så langt som jeg har merket. Men det er noe med det. Når man hører at det blåser. Da får man ikke lyst å grille.

Hehe ja merkes lett på meg. Stortsett passer jeg på og er flink da. Så unngås grinete meg
Stort sett.

Men så la jeg lillemor sent og ble liggende med henne... Og lunsj etter 14 er litt sent.

Yes gjør så

Det er jo tross alt det viktigste.

Dessuten vant faktisk laget til eldste den første kampen sin (de taper normalt det aller meste med glans, og har erfaring med å sjekke om det er 3 eller 4 mål under for å få sette inn eksta spiller turneringen opererer med ;))

Neste kamp er ikke før om 20 minutter eller noe sånn, så vi får se hvordan det går videre.

Dagen blir sikket grei, men nå har jeg ei jente som sier hun må på potte (trolig bytte bleie...) og en hund som syter igjen, så jeg må nok både bytte bleie og lufte dyr.

Det er jo tross alt det viktigste.

Dessuten vant faktisk laget til eldste den første kampen sin (de taper normalt det aller meste med glans, og har erfaring med å sjekke om det er 3 eller 4 mål under for å få sette inn eksta spiller turneringen opererer med ;))

Neste kamp er ikke før om 20 minutter eller noe sånn, så vi får se hvordan det går videre.

Dagen blir sikket grei, men nå har jeg ei jente som sier hun må på potte (trolig bytte bleie...) og en hund som syter igjen, så jeg må nok både bytte bleie og lufte dyr.
Åhh gøy de vant da:):) ekstra stas da. Hvordan går det med hunden nå?

Hva da?

Her er ikke vær til å grille. Ellers kunne jeg absolutt gjerne grillet denne kyllingen men den blir nok stekt inne.
Grillribbe, pølser, mais, paprika, sopp +++

Back
Topp