♡ Skravletråd JUNI ♡

Jepp. Så, jeg prøver å finne på ting å SI som får han til å tenke litt. Han angrer seg jo, fordi jeg blir sint. Men nytter jo ikke hvis han gjør det samme en annen gang.
Nei, hjelper jo ikke det. Angre fordi han skjønner det var feil er et bedre utgangspunkt enn å angre fordi du blir sint...

Et nok det
Men sånn 5,5-6 timer alene hjemme (oppmøte en halvtime før, premieutdeling etterpå samt reisetid) så må jeg finne på noe...

Mellomste er sammen med naboen nå. Men de skal i bursdag etterhvert.

Lillesnupp må jo sove om ikke så lenge også...
Bake dere også ? Her tegner de nå. Rullet ut sånn lang rull. Hvor lenge pleier hun sove?

Bake dere også ? Her tegner de nå. Rullet ut sånn lang rull. Hvor lenge pleier hun sove?
Hun sover normalt en times tid.

Og helt ærlig vet jeg ikke om jeg orker bake. Tror ikke vi har gjær. Kanskje tørrgjær.

Vi får se

Nei, hjelper jo ikke det. Angre fordi han skjønner det var feil er et bedre utgangspunkt enn å angre fordi du blir sint...
Ikke sant. Han er jo kjempeenig når jeg snakker med ham i forkant og ettertid, men.. Det faller tydeligvis bort etter noen øl.

Klar beskjed fra frøkna her: "Mamma, jeg går ut og finner meg en kjæreste jeg"

Hihi, bra å ha forhåpninger for ungene [emoji108] håper vi bor litt mer sentralt eller at det kommer til flere unger i bygda her til jenta i magen blir stor! Det er gull å kunne leke med venner uten å måtte bli kjørt hit og dit først..
Vi har et tun mellom husene her og det er mange barn som leker der.
I tillegg er det en 4-5 lekeplasser med under 5 minutter å gå til

Back
Topp