♡ Skravletråd JUNI ♡

Han var helt pudding![emoji849]
Og skikkelig sinna...som han blir når han får for lite søvn. Sovnet kl 1930 og sovet ennå[emoji4]
Jeg har ofte en fyr med kort lunte på ferie. Sjarmerende.

Kort lunte har han jo tidvis. Men å legges sent, spise for skjelden og i tillegg være trigget på allergi (vi medisinerer max og katten flytter mer eller mindre til naboen. Om ikke min svigerinne kommer og har med seg sin.)

Jeg prøver å si det. Ikke rart han er sint!

Skjønner. Som her. Får sjelden sove lenge uansett . Og de få gangene jeg har klart deg føler jeg meg rar. Kroppen er ikke vant til så mye søvn . Været ser bedre ut enn her:)
Mm, får se hvordan været reelt er. Det er en times kjøring så vi kan ikke bare ombestemme oss liksom.

Må sjekke ut det hotellet vi lå på sist vi var i Mikkelparken . Var dyrt , men håper ikke for dyrt

Kos deg hos svigers[emoji1] hjem idag?
Bursdag er hektisk, kaotisk men veldig koselig[emoji2]
Ja. Heldigvis. Vært rimelig dritt egentlig. Hadde gledet meg skikkelig til å dra hit, få en miniferie, slappe av kanskje..
Men har kun vært hektisk, og samboer har vært.. Blæh. Strengt tatt ødelagt det..

Godt det har vært koselig da [emoji173]️
Hvem hadde bursdag? :)

Kom til å tenke på noe.. disse termin og barselgruppene som var så ekstremt aktive i mars under konkurransen, hvor er de nå? Var jo grupper der som ene og alene produserte tusenvis av innlegg på en dag. Ene gruppen hadde vel 10k på en dag. På noen og 30 medlemmer..

Er det stille hos dem nå?[emoji15]

Back
Topp