♡ Skravletråd JUNI ♡

Hvordan har skravlingen gått i dag???
Ettersom jeg forstod det, har det vært en rolig dag her inne.
Hatt en veldig ikke-rolig dag selv, så ikke vært tid (og nå heller ikke energi) til å drive så mye her inne [emoji33]

Ja, vi skal ringe barnelegen på mandag. Stakkars. Hun plages veldig. Vi har flaks sånn sett, for barnelegen som følger refluksen hennes er egentlig astma og allergilege så da tar vi bare direkte kontakt dit.

Det er praktisk. Dog, pollenallergi kan i de feste tileller behandles av fastlege da altså. Allergileger er mer sånn for de mer avanserte greiene. Men de klarer pollen også :)

Hvordan skal det fungere?

(Burngel her i huset også)
Den skal jo fungere på iritert hud...
Men etter å ha googlet litt tror jeg heller jeg bruker en fet krem

Den skal jo fungere på iritert hud...
Men etter å ha googlet litt tror jeg heller jeg bruker en fet krem
irritert ja, men brent er noe annet... og du vil kjøle og redusere skaden og mykgjøre, så i det minte heller fet enn inotyol tror jeg ja. når et slutter å gjøre vondt. vo hadde tyke lass me dhvit vaselin på hånda til guttungen da han støttet seg på en grill. Altså, burgel da det var vondt . vaselinen i et pr uker etterpå for å få myk hud, og det er ikkemulig å merke!

Og solkremen jeg brukte i dag er noe dritt..
Åpenbart. Eller for lite. Eller ikke ofte nok. Eller for heftig sol. Eller for hud-som-lett-brennes.

Uansett. Smør deg med noe godt og fuktighetsgivende i kveld og håper det ikke er så vondt i morgen

Men er det planlagt å gire å i morgen (søndag)?
Isåfall skal jeg prøve å henge med og jeg har sikkert noen tråder som kan ut :)

Men er det planlagt å gire å i morgen (søndag)?
Isåfall skal jeg prøve å henge med og jeg har sikkert noen tråder som kan ut :)
Det klarer du sikkert, du har en god ledelse på topp 100 :P
Sjeldent å se deg på toppen.

Vi får se hvor mye skravletid jeg får i morgen, skal egentlig få gjort en del husarbeid, men fikk gjort mye av det i dag.
Trening kl 19-21, da...

Back
Topp