Bedre å sove i sengaNei, nå holdt jeg på å sovne på sofaen, så nå går jeg og legger meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre å sove i sengaNei, nå holdt jeg på å sovne på sofaen, så nå går jeg og legger meg.
Slitsomt.Andre tullenatta på rad hvor hun er stuptrøtt men holder seg selv våken med underholdning.
Lykke til!Da venter jeg på ferja. Måtte ta en pille for urolig mage da... Så føler meg noen kg lettere allerede i dag gitt. Og det er jo ikke den starten jeg ville ha når jeg skal på kurs. Er nervøs gitt [emoji23][emoji87]
Ikke verstLitt over 17 000 innlegg i mai og over 12000 alt nå i juni rett over halvveis, så flinke skravlere dere er [emoji1]
Dere to er søte altså [emoji173]Haha tusen takk sweetie [emoji8] Kjenner det trengs. Nervøs mage [emoji33]
God morgen. Akkurat nå ser det ut til at jeg skal sove når samboer kommer hjem, mye våkennetter om dagen. Hva med deg?God morgen![]()
Har dere noen planer for dagen?![]()
Ja nå er jeg lei, samtidig som det er en kjent relasjon hos henne..Slitsomt.
Ja, da må du prøve å få sovet litt. Er det våkennetter pga helsa eller barna? Jeg håper å bidra litt med skravling på formiddagen og så skal jeg i bursdagsselskap til mormor på ettermiddagenGod morgen. Akkurat nå ser det ut til at jeg skal sove når samboer kommer hjem, mye våkennetter om dagen. Hva med deg?![]()
Lykke til [emoji4]Da venter jeg på ferja. Måtte ta en pille for urolig mage da... Så føler meg noen kg lettere allerede i dag gitt. Og det er jo ikke den starten jeg ville ha når jeg skal på kurs. Er nervøs gitt [emoji23][emoji87]
God morgen [emoji4]God morgen![]()
God morgen [emoji4]God morgen![]()
Hei duGod morgen
Tjaaaa i grunn ikkeGod morgen [emoji4]
Sovet godt?
Bursdagsbarnet.Ånei![]()
Du som har fått?
Kjedelig [emoji52] formen eller andre ting som gjør det?Tjaaaa i grunn ikke
Frøkna som gjør detKjedelig [emoji52] formen eller andre ting som gjør det?
Vi vet vel ikke sikkert helt endaGod morgen alle
Fikk ikke vært noe særlig innom etter jobb i går jeg. Hvordan gikk utfordringen? Forsto det var ganske close race![]()
Nei nei [emoji20]Usj da. Feber