Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh . Må ha lykke til i dag skattDa hadde man funnet plassen gitt. Og der gikk jo 30 min tidligere enn jeg tenkte [emoji23]
Haha tusen takk sweetie [emoji8] Kjenner det trengs. Nervøs mage [emoji33]Åhh . Må ha lykke til i dag skatt![]()
Ja det blir lett sånn . Hvor lenge er det?Haha tusen takk sweetie [emoji8] Kjenner det trengs. Nervøs mage [emoji33]
Sovet greit?![]()
Begynner kl 0900. Varer til 1745 i dag. I morgen til 1700.Ja det blir lett sånn . Hvor lenge er det?![]()
Da blir det trangt jaIkke helt, Vi var en ekstra i senga og da blir det trangt. Meg mannen og lilemor er greit. Eldtemann i tillegg er... litt lite plass
Ja det var lengeBegynner kl 0900. Varer til 1745 i dag. I morgen til 1700.
Så blir lange og tidlige dager gitt
Lykke til [emoji4]Da venter jeg på ferja. Måtte ta en pille for urolig mage da... Så føler meg noen kg lettere allerede i dag gitt. Og det er jo ikke den starten jeg ville ha når jeg skal på kurs. Er nervøs gitt [emoji23][emoji87]
Ja det er helt rått. [emoji4]Litt over 17 000 innlegg i mai og over 12000 alt nå i juni rett over halvveis, så flinke skravlere dere er [emoji1]
Haha, ja kunne jo gått glipp av noen innlegg [emoji13]Haha[emoji23] så herlig! God innsats![emoji23]
Ja det er spennende..Veldig spent på hvordan det gikk?[emoji2]
Det hadde vel vært ille ;-)Haha, ja kunne jo gått glipp av noen innlegg [emoji13]
Aner ikke hva hun styrer med. Mye tull egentlig. Men det får meg til å frykte bhg. Dette er for henne typisk reaksjon på overstimuli, og problemet dukket opp etter 2 timer besøk i bhg. Hun er ikke så god på inntrykk og det blir fort for mye. Krysser fingre for at det er heeeeelt tilfeldig. Hun turner, biter, slår, koser, ler, gråter, prater osv. Gjerne fra 01-03 og utover. 16 måneder og sover ellers veldig godt.Nei huff... [emoji85]
Hva er det hun styrer med?
Hvor gammel igjen?
Andre tullenatta på rad hvor hun er stuptrøtt men holder seg selv våken med underholdning.Uffda.. Noen som våknet?