Ja fornøyd med det [emoji6]Wooho. Det er bra da. Tror jeg lagde.. 5.
Og over 200 innlegg. Vet ikke helt eksakt, men mener jeg passerte 76 000 innlegg i går kveld før jeg la meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fornøyd med det [emoji6]Wooho. Det er bra da. Tror jeg lagde.. 5.
Men trenger innlegg i morgen også [emoji6]Ja har ikke tid nå. Vil sove nå [emoji23]
Ja. Spørs litt. Surt om det ikke gikk nå daNå..! Kan se ut som om vi greide det såvidt på tråder.. Men spørs jo litt...
Fytti [emoji23]Ja fornøyd med det [emoji6]
Og over 200 innlegg. Vet ikke helt eksakt, men mener jeg passerte 76 000 innlegg i går kveld før jeg la meg
Håper!Og tallene har ikke endra seg på minst 5 min.. Så håper det gikk. På trådene i alle fall..
Jo. Men skal på kurs om mindre enn 9 t. Og har reisevei på 1.5 t. Trenger søvn. Vil tross alt bestå kurs [emoji14]Men trenger innlegg i morgen også [emoji6]
Ser ikke helt lovene ut...Jeg også !
Flinke du [emoji173]️[emoji173]️ sove med god samvittighet i nattJa fornøyd med det [emoji6]
Tror vi manglet type.. 1 innlegg....Ja. Spørs litt. Surt om det ikke gikk nå da![]()
Fra 01-01? Betyr det at vi burde holde på til 01.00? [emoji54]Spørs.. Tamara får antagelig tall fra 01-01....
Får bare se. Er jo Tamaras tall som teller til slutt.Håper!
Altså, jeg som må ta betablokkere for pulsen må nesten ta en ekstra [emoji23][emoji23]Der var klokka 0000
Jaaa. SlitsomtDet burde jo bli bedre på natten[emoji15]
Æaj æsj æsj æsjTror vi manglet type.. 1 innlegg....
Håper håper..Og tallene har ikke endra seg på minst 5 min.. Så håper det gikk. På trådene i alle fall..
[emoji22][emoji22]Ser ikke helt lovene ut...
Natta [emoji173][emoji173][emoji173]Natta [emoji173]️[emoji173]️
Kanskje vi er heldigDen står på det samme som for noen min siden da. Oppdaterer den seg tregere?
Håper det gjorde en forskjell [emoji16][emoji23][emoji23] lo godt når jeg kikket der selv ja[emoji23]Tror jeg dauer når jeg ser på generelt forsiden . Drøss med tråder haha