Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Vi snakker ikke om alder nei..?Det går bra. Trøster meg med at mamma er 153 og tante 150 [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi snakker ikke om alder nei..?Det går bra. Trøster meg med at mamma er 153 og tante 150 [emoji23]
Men det kan jeg forstå. Leste innlegget ditt. Det er innafor å reagere. Leit at det skal bli mer mas enn kos...Skal prøve nå. Er visst mest bare sur i dag, jeg, så.. Tror alle drar nytte av at jeg får sett en film og hvile beina [emoji85][emoji85]
Blir til søndag bare.
Hmm si det . Ingen komme tarHahaha. Trenger kanskje ikke overtales til slikt.

Bra liv jaTatt seg opp litt her nå[emoji1]
Kjøpte den på meny :S Sto ved kassa selvsagt. Og da landa den merkelig nok på rullebåndet ogsåÅåh herlig. Hvor får man kjøpt?
Fikk til! Nå er det å få tid til å helle i [emoji23][emoji23]Den er verre [emoji23]
Så du skal være oppe sååå lenge [emoji6]Lenge håper jeg[emoji12] ellers blir det mye spam fra meg..,
Hjerteinfarkt :/Kan jeg spørre..
Er han syk?
Hyggelig å høre! Jeg føler meg litt ukoselig i dag egentlig, så [emoji28]Hei på du[emoji1] koselig å se deg!
Spesielt når en kjenner igjen alle sangene [emoji14] Fint på dubba også. Men best på engelskDet er best[emoji1]
Ja jeg så det [emoji85][emoji23]Hahahaa. Sa til Spyro at vi burde prøve [emoji23]
Åååh, jo. Herlig at det ikke er for varmt.Usj nei![]()
Hahaha. Da vinner du der ja [emoji23]Det går bra. Trøster meg med at mamma er 153 og tante 150 [emoji23]
Neiiiiiiiiiii!!Jeg må lade litt [emoji85][emoji85][emoji85]
Har trykka. Får fremdeles detFår du bare en grå rute?
Trykk på den [emoji4]
Syns du jaÅååh, jo. Herlig at det ikke er for varmt.
Har ikke tid til å tenke på det nå [emoji23]Noe gode filmer på viaplay?
Sikkert like gøy å se på [emoji23]Ahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] Nå lo jeg jammen høyt også [emoji23]
God!Prøver ny en [emoji1]![]()