>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Sowwy [emoji56]Skikkelig dårlig gjort synes jeg [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sowwy [emoji56]Skikkelig dårlig gjort synes jeg [emoji23]
Hehe jaSer det. Men går jo i et veldig tempo da! Merkes godt at dere prøver.
Det er bra nå altså! Spørs hvor lenge det holder 26
Hahaha Nææh eller jo det ogÅjaaa. Tenkte kanskje sånn sengetur [emoji14]
Oi, aldri også???Litt forskjellig har jeg erfart[emoji12] noe kommer kjapt mens annet kommer....aldri[emoji23]
Prøver å svare på så mange leker jeg kan hvertfall [emoji4] ikke kjempe aktivitet på de forskjellige men noen leker jo med[emoji16][emoji23]Haha gikk vel godt for seg der også?
Hvor kjøpte du
Haha, [emoji13]Min hjerne er litt hoven, så den teller som 1,5 [emoji23]
Godt den var vellykket [emoji173] Håper det ikke blir noen komplikasjoner.Han er operert . Vellykket operasjon . På Ullevål
Leser du gjennom alt Hehr?Lenge håper jeg[emoji12] ellers blir det mye spam fra meg..,
Uff det var veldig mye på dag 1 da! Selvsagt er du sliten ! [emoji85][emoji170]Var visst mer stress å komme frem. Gå til hotellet. Gå til pirbadet.. Som forsåvidt var greit nok. Svømme noen timer (dattera koste seg veldig)..
Men sååå.. Skulle gubben ha meg med på et sånt standupgreier.. Så måtte liksom skyndte oss tilbake. Svigermor tok med Leah en tur mens vi var der..
Og, ikke noe god standup. Og når jeg skulle derfra, tok det jo et kvarter å bare oppnå kontakt med svigermor.. Og da, når jeg endelig fikk dattera tilbake, kjente jeg at jeg mest bare var drittlei av dem alle. [emoji85] så.. Tok henne omtrent bare med meg og gikk på rommet. Sa at de fikk styre ang frokosten i morgen med gubben. Virket antagelig dritsur, men jeg er så sliten....!
Må løfte hoftene rundt med henda før jeg kommer meg opp [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Uff da
Håper ikke detGodt den var vellykket [emoji173] Håper det ikke blir noen komplikasjoner.
De er jo litt festlige
Hahahaa. Sa til Spyro at vi burde prøve [emoji23]Ikke 1000 tråder håper jeg [emoji85][emoji16][emoji13]
Hihi, ja jeg så det [emoji23]Lagde3 tråder iallefall haha
Skal prøve nå. Er visst mest bare sur i dag, jeg, så.. Tror alle drar nytte av at jeg får sett en film og hvile beina [emoji85][emoji85]Hei Lillafrosk. Ikke rart du er sliten. Håper du får hvilt deg litt. Hvor lenge skal dere være?
Okei må sePå meny [emoji2]
Haha jaddaHihi, ja jeg så det [emoji23]