Langt til 39 når jeg er trøtt. Og fortatt ikke vet hvem som tar de resterende tusen
7
Jeg ga opp telling[emoji1] husker ikke hvor langt jeg har kommet[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Langt til 39 når jeg er trøtt. Og fortatt ikke vet hvem som tar de resterende tusen
7
Jupp [emoji14]Jeg og normal er kjedelig
Håper dere finner ut av detTakk!![]()
Og da var du snart i mål [emoji4]Om jeg ikek har hoppet over noe i tellinga da. Trøtt som fy 37
Hånda mi sover [emoji23][emoji23]Holder tempoet seg så går det. Men da må det holde seg den siste timen
Kan ikke gi meg heller..Jeg og
Så bra vi er rar. Skål for detJupp [emoji14]
Hørte jeg snuppa igjen? Leggetid snart? 8
Ikke jeg heller hehrKan ikke gi meg heller..
Hatt lang reise jo. Gikk det fint?Hei! Igjen. Ikke hatt tid til å vært innom ordentlig. Men. Hei. Er her nå. Litt. Tenkte se om jeg fant en film på viaplay eller noe. Sliten som bare det nå.
Ja det skjønner jeg! Må jo orke barna ogJa. Krysser fingre for det. Min er også ute og han blir alene med barn i morgen. Regner med han er hjemme om max 3 timer. Om ikke blir jeg litt sur gitt [emoji23]
Vi satser på det !700 innlegg, gjene 800 innlegg på en time.
Sjekker du en siste gang før du logger av?29 tråer ved siste oppdatering, skal sjekke igjen straks
Og det var itt innlegg 39, får vi se hvor mye av de 1000 dere har klart, flere hndre allerede tror jeg
Liskom var det bare NI? JEG er trøtt og vil legge eg men skal ha de 39 på pc før jeg logger av
10
Ja. Så får vi nå se nå da.Ja greit å ha kontroll
Kan jo bli lenge til neste gang og.
Ja det var grusomt...
Hehe. Ser dere kjører på her inne, går jo ei side i minuttet omtrent [emoji28]Kjent du tok turen innom . Kos deg med film
Hahahaha. Spyro. La oss lage 1000 tråder før 00 [emoji23]Tråder? [emoji23] Innlegg det vel [emoji23]
Hvorfor burde du ikke svare, kaller du den "hans majestet god dag"?Hehehe burde ikke svare selv men pytt
Hehe må det nåHehe. Ser dere kjører på her inne, går jo ei side i minuttet omtrent [emoji28]
Kramper i henda snart [emoji23]Oi, tok seg opp med aktivitet her gitt... Følte ikke jeg var så lenge på leke sidene, men jaggu hadde det kommet en del nye sider her gitt! Dere er rå jenter!
Lykke til. Glasset mitt er enda tomt etter 1.5 t fordi jeg får ikke fingra fra mobilenJeg også
SKAL logge av pc strask....
Og klarer jeg de 39? flr jeg sovner? 13