Jeg ogOg jeg som vil sove [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogOg jeg som vil sove [emoji23]
Ja tror vi må det, før hun spiser noe som går dårlig også.Greit å sjekke ut ja.
Ja greit å ha kontrollÅ fytti. Da hadde jeg fått panikk gitt [emoji85] Hørtes grusomt ut må jeg innrømme.
Mi venninne traff jeg på vei hjem fra skolen. Hu fikk den i hvit bukse der... [emoji33]
Skrevet i kalender. Så håper den kommer til fast tid. Skal hvertfall ha kontroll tenker jeg![]()
Og jeg som vil sove [emoji23]
Haha gikk vel godt for seg der også?Oi, tok seg opp med aktivitet her gitt... Følte ikke jeg var så lenge på leke sidene, men jaggu hadde det kommet en del nye sider her gitt! Dere er rå jenter!
Hehehe burde ikke svare selv men pyttEN 2-3 dager (vært litt mye de siste dagen), forblir navnløs![]()
Hahaha. Jeg krymper. Var sikker på at jeg var 157. Men kardiologen insisterte på 156 [emoji13]Litt [emoji14] Haha trodde jeg hadde krympa også [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23]Hehe goodsender snap av den haha
Søren at det er så langt [emoji23]Jepp[emoji1] pluss sjokoladekake[emoji1]
Kjent du tok turen innom . Kos deg med filmHei! Igjen. Ikke hatt tid til å vært innom ordentlig. Men. Hei. Er her nå. Litt. Tenkte se om jeg fant en film på viaplay eller noe. Sliten som bare det nå.
Haha. Skummel følelse. Alle bare plutselig la seg, ogaå har jeg skrevet de 3 siste sidene [emoji23]Haha, den følelsen sitter jeg også med[emoji23]
Takk!Gjør det lykke til[emoji173]️
Så gøy [emoji16]Svømmeinstruktør![]()