Rogaland gjeng?:)

Jepp, Karmøy!
(Ikke prøver akkuratt nå, men smyger litt her inne for det om :) )
 
Håper det går bra på fredag da[emoji4] mulig jeg kommer til å teste før, svært utolmodig av meg [emoji23]


Hehe, ff flyttet el litt, så jeg tenker jeg flytter testing til søndag. Jeg er skikkelig utolmodig men samtidig livredd for negative tester :p Så vil drøye det så lenge jeg klarer :) Har du testet ? kor i dpo e du ?
 
Rogalending her og! Men e ikkje prøver då.. bare litt småredd for at me kræsja litt me el denne mnd... så henge litt her inne te eg har fått testa :)
 
Hehe, ff flyttet el litt, så jeg tenker jeg flytter testing til søndag. Jeg er skikkelig utolmodig men samtidig livredd for negative tester [emoji14] Så vil drøye det så lenge jeg klarer :) Har du testet ? kor i dpo e du ?
Er ff det hvor du måler basaltemp? Har hatt en travel uke med jobb og sommerfester/avslutninger, men tenkte jeg måtte innom i dag for å sjekke om du hadde testet [emoji16] har ikke testet noe selv enda, men det er helst fordi jeg ikke har hatt tid til å stikke innom apoteket. Jeg tror jeg hadde el 5 mai, da er jeg vell dpo11. Men jeg har aldri sjekket om det jeg tror er el faktisk er det, så jeg er usikker på om det stemmer
 
Er ff det hvor du måler basaltemp? Har hatt en travel uke med jobb og sommerfester/avslutninger, men tenkte jeg måtte innom i dag for å sjekke om du hadde testet [emoji16] har ikke testet noe selv enda, men det er helst fordi jeg ikke har hatt tid til å stikke innom apoteket. Jeg tror jeg hadde el 5 mai, da er jeg vell dpo11. Men jeg har aldri sjekket om det jeg tror er el faktisk er det, så jeg er usikker på om det stemmer


Fertility friend e appen eg legge inn basaltempen :D eg e dpo 9 i dag og fikk positiv test :):)
Lykke te med testingå :D
 
Fertility friend e appen eg legge inn basaltempen :D eg e dpo 9 i dag og fikk positiv test :):)
Lykke te med testingå :D
Gratulera så mye! [emoji16] håpe spiro klamre seg godt fast. Kanskje eg må ut å kjøpa meg test(er) i måro, hmm... Tror ikkje det sitte denna månden uansett, men sattse på å gjer et bedre forsøk neste måned [emoji6]
 
Gratulera så mye! [emoji16] håpe spiro klamre seg godt fast. Kanskje eg må ut å kjøpa meg test(er) i måro, hmm... Tror ikkje det sitte denna månden uansett, men sattse på å gjer et bedre forsøk neste måned [emoji6]


Tusen takk, håpe på det <3 lykke te med testingå hold oss oppdatert :D
 
Back
Topp