Hvorfor ikke?Ser ikke frem i mot sykkel VM!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke?Ser ikke frem i mot sykkel VM!!
Haha, fort gjort å sovne med den ja [emoji23]
Huff skjønner. Teste da?Det jeg er redd for.. Samt vi har sett antydning etter en bit fersken. Og nylig fått kortison for eksem i bleieområdet, noe som aldri har vært et problem. Pappaen har masse allergier og kryssallergier samt atopisk eksem.
Sverei hytt og pine der nettleseren viser at ejg er nå, tror det hopper hit og dit menmne, håper andre svarer mellom meg...
Eller bare vaniljesausMed vaniljesaus [emoji16]
Kurs i hva?Bør jeg også. Kurs fra 0900 til 1745 [emoji33]
Alltid effektive de turene dine da [emoji39]Jeg er en liten tur innom nå[emoji1]
Det ordner seg![]()
Nå fikk jeg ide til en ny tråd [emoji23][emoji13]Hehe ja . Søtmums
Åjaaa. De sykler ved deg? [emoji14] Det er jo noe dritt da.Blir jo et helsikken å komme seg frem . Å frem og tilbake på jobb
Blir et helsikken til og fra jobb . Mengder med veier som sperres av. Holdes jo i BergenHvorfor ikke?
Ble veldig koselig kveld. Minste la seg tom i armkroken for filmen [emoji7]
[emoji23][emoji23] Prøver virkelig ! [emoji1]1039 innlegg til
Jeg tar de 39, hvem tar de tusen?
(1)
Tror det skal gå bra nå[emoji1]
Hehe jeg er for trøtt så jommer bare på perverstNå fikk jeg ide til en ny tråd [emoji23][emoji13]
Haha, ja der har vi det [emoji23]Vekdig fort gjort
Mitt problem er egentlgi at jeg spiser fro mye mandag til tosdag...
Og fredag til søndag
Kos dere![]()
Ja, når hjernen prøver å drepe meg i tillegg så (jeg er overbevist om at den faktisk forsøker).Vanskelig å være solstråle selv også da [emoji14]
Dumme nettleserVirker sånn. Bare da irriterende at jeg trolig miser en del for nettleseren samrbeiderikke orpiamt 18
God kveld folkens [emoji16]
Er det noe liv her?