Hihi, enig der [emoji6]
Og for mange grå hår [emoji23]
Ser ikke ut som jeg er uner 18 jeg heller gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, enig der [emoji6]
Og for mange grå hår [emoji23]
For mye godis ja [emoji6]For mye smågodt, eller har du blitt gravid (uten at jeg har fått det med meg)?
Åja stemmer. Glemte det [emoji85]Mannen er borte... :/
Rai Rai [emoji16]Hei![]()
Her er det liv![]()
Nei seg den . Men hadde har vel fått en for mye her inne engangJeg vil ikke få advarsel [emoji14]
Haha, det er lurt [emoji16]
Får ikke se bildet jeg [emoji85][emoji87]siden kanskje ikek alle har tid til å bytte tråder...
tempo oppe i 11, men fortsatt mye igjen
Vis vedlegget 227792
ikke glemme tråder.
Ikke lett det der uansett tror jeg. Jeg var sen. Husker jentene spurte hvorfor jeg ikke hadde pupper. Spesiell fase av livet å gå gjennom.Jeg syns det er tidlig. Men jeg var 15 år. Og vet de fleste rundt meg var nærmere 13 år.
Men hu er tidligst i klassen av alt. Pupper, kviser, hår og nå mensen. Hu er jo ikke så veldig glad for å være først med alt. Men nå er det sånn og godt forberedt er hu. Vi snakker mye om det, bøker og jeg har sagt at hu kan snakke med hs om hu lurer på enda mer hu gjerne ikke vil fortelle meg. Og det vet jeg hu gjør. Men på samme tid forteller hu meg alt også. Så det syns jeg er godt da![]()
Hu tar det fint da syns jeg. Og på dag 2 gikk det å sette ting på plas bedre. Foruten magekrampene da [emoji85]
Begge barna i sengEnklere å være her nå. Men da må det være noen å prate med [emoji39]
Jepp [emoji6]Ohh Nice![]()
Vel, mer på deg [emoji23]Hehe njaaaa han liker ikke engang gelé
Det gjorde jeg på tirsdag når jeg gikk krokbøyd pga magevondt [emoji23]Innimellom føler jeg meg som en 80-åring [emoji23]
Hva liker du best?Ikke gravid . Spiralen satt fint sistså smågodt
Jo takk [emoji171] Jeg er redd det er allergi. Vært sånn en uke, og nå gugge i øynene også.Dakar lille[emoji173]️God bedring med nesa
Der våkna lillemor. Men mannen tar henne i frste omgang så jeg kan sitte litt til.
Surt snop!!Hva liker du best?
Hihi, nei jeg skal fortsette [emoji6]Nå må dere ikke bråstoppe for da får jeg nok diplom for tidenes spam på bv
Hvorfor ikke?Ser ikke frem i mot sykkel VM!!