Kan skjønne det. Er hun klar selv tror du?Jeg er virkelig ikke klar for at lille jentungen min skal begynne på skolen.
Hadde hun bare kommet 3 dager over termin, ikke 13 dager før - da hadde hun hatt 1 år til i bernahagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skjønne det. Er hun klar selv tror du?Jeg er virkelig ikke klar for at lille jentungen min skal begynne på skolen.
Hadde hun bare kommet 3 dager over termin, ikke 13 dager før - da hadde hun hatt 1 år til i bernahagen
Åhhh Blææh trodde det ville gå nåTempo stiger og stiger det, men ikke så mye da, og fortsatt for lavt til at vi skal klare det
Jeg er virkelig ikke klar for at lille jentungen min skal begynne på skolen.
Jepp, bare at vi har mindre aldersforskjellSom min ja![]()
Åhhh Blææh trodde det ville gå nå
Veldig kjektKjempeSå glad jeg bare slengte meg inn i skravletråden. Veldig kjekk måte å bli bedre kjent dette
![]()
Det har dere jaJepp, bare at vi har mindre aldersforskjell
Har laget gelé-tog, banan-muffins og jordbær-muffins[emoji1]
Hehe jaVel, da må farten enda litt opp. vi prøver intenst.
Helt santHehe ikke sant. Vi er en meget god match.utfyller hverandre perfekt
alltid likt mannfolka en del eldre enn meg selv . Hadde jeg skulle vært sammen med en dame kunne vi nok vært mer jevngammel
![]()
KjempeSå glad jeg bare slengte meg inn i skravletråden. Veldig kjekk måte å bli bedre kjent dette
![]()
Hehe ja
Så bra [emoji16]Åhh ja !! Tatt seg opp heldigvis
[emoji23][emoji23][emoji23] Tenker det er litt individuellt det der [emoji14] HahaI så fall har jeg en mann som er yngre enn meg. Reelt er han 1 mnd eldre enn meg
Ikke sant? Hann ville ha lego-premie, men innså at det ble en liten, for den stooore han ønsker seg må han sikkert til nivå 110 for å få mente han... Som om jeg kjøper en diger lego for å lese? Nei, men han har brusdag i august...
De gelé togene må jeg prøve selv
Er den ikke helt grei med deg?gode greier greit å skravle i blinde. Men misser en del for nettleseren samarbeider ikke.
Men i forhold med en dame ...Hmm ...hun kunne ikke vært lik megHelt santOg så herlig å høre da [emoji170] Samme følelse her [emoji170]

Åhhh ikke bra altså?Egentlig syntes jeg ikek noe om å lage gele med så mye mindre vann, den ble helt annerledes på sak