Ikke i bruk
Forumet er livet
Gratulerer! Burde nesten sendt deg en blomst! Hvor lenge har du vært medlem?? [emoji258] [emoji259] [emoji257] [emoji254] [emoji253]Og med dette innlegget runder jeg 76 000 innlegg på forumet [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Burde nesten sendt deg en blomst! Hvor lenge har du vært medlem?? [emoji258] [emoji259] [emoji257] [emoji254] [emoji253]Og med dette innlegget runder jeg 76 000 innlegg på forumet [emoji16]
Det er ikke så ille til første å være. Men kjenn godt etter da. På hyppigheten og hvor raskt det tar seg opp. [emoji28]Første her ja, så har ingenting å sammenligne med om jeg kanskje ligner på mamma heller[emoji23][emoji23] gjør jeg det har jeg derimot gooooood tid med første[emoji23][emoji23][emoji23] jeg(som er eldst) plaga mamma og pappa opp av sengs og inn på sykehuset klokka 5 på natta, men er født 17:28[emoji6]
Får håpe det fortsetterBare 6500 innlegg igjen her jo! Dette er jo knall!
Hahaha. Ja. Men han sover der med vilje [emoji14] For lille er urolig, og jeg har vondt i hodet så da får alle sove best sånn. Vi vekker han, og han holder meg våken.Klyp han og jag han i seng isteden![]()
Natta[emoji4]Natta[emoji173]️
Hehe... Det hender jeg tar med meg netflix og legger meg i senga når sambo her snorker i stua[emoji23] soverommet er rommet lengst vekk fra stua[emoji23][emoji23] og ligger godt med netflix og får slappe av[emoji1][emoji1][emoji122][emoji122] prøv det[emoji6]Samboer sover på sofa, jeg prøver å se tv men orker ikke sitte her fordi han snorker så drøyt høyt [emoji23]
Men lille sover på soverommet [emoji23] Hahah. Jeg er forvist til badet, eller noe. Boden kanskje. Åssen kan man snorke så høyt, og ikke våkne av det? [emoji23]Hehe... Det hender jeg tar med meg netflix og legger meg i senga når sambo her snorker i stua[emoji23] soverommet er rommet lengst vekk fra stua[emoji23][emoji23] og ligger godt med netflix og får slappe av[emoji1][emoji1][emoji122][emoji122] prøv det[emoji6]
Ja, kommer til å prøve å følge med og slappe av litt hjemme før vi drar til sykehuset, i stedenfor å være på sykehuset i evigheter [emoji13][emoji13]Det er ikke så ille til første å være. Men kjenn godt etter da. På hyppigheten og hvor raskt det tar seg opp. [emoji28]
Du! har laget en tråd med stat fra midtnatt som du kan bruke i regnearket ditt for gårsdagen og finne ut hvordan vi klarer oss utover denne fredagen [emoji13][emoji6]Var ikke så langt under, feil i regnearket.
Men fortsatt langt unna
Godt det da, herlig når de liker bhg [emoji4]Jeg har vært off i dag jeg og [emoji14]
Her står leiligheten på hodet, og mannen drar bort i morgen. Lille har besøkt barnehagen, og koste seg veldig.
Hehehe, fint at dere kan gjøre det slik da!
Og halvveis inn i mnd [emoji16] vi får nok mye mer enn mai i dette tempoet ihvertfall [emoji4]Bare 6500 innlegg igjen her jo! Dette er jo knall!
.... Kommer du hit en tur nå da?Da er jeg 100% ferdig med boden! Føles rart å stikke innom røde kors kl 1 om natta og lempe av på laste plan der men satser på at de blir fornøyde imorgen når de ser sykkel osv [emoji4]
Også fått kastet alt som skulle kastes, bonus ryddet nesten hele leiligheten og ordnet rommet til snuppa så imorgen er det "bare" støv, oppvask, støvsuging og vasking av kjøkken og bad
Men bod i 4 etasje med null heis og minst 10 turer idag kjennes godt ja!
Har du fått vasket ferdig?Hadde planer om å sove.. For en time siden til og med.. Men.....
Haha kan stryke det jeg nettopp spurte deg om med andre ord [emoji13] så flink du har hvert! Pass på å ikke gå for hardt på det du mangler hjemme nå da!.... Kommer du hit en tur nå da?
Ferdig med husvasken btw. Kjennes i korsrygg/bekken.. Har vasket gulv = bekkenet har låst seg lett.
Meen fy så det ser ut HJEMME....
Jaja, det er ferdig. Bare yttergangen/vindfanget igjen. Den skal samboer få ta. Gjort nok. Nå tar jeg ferie. [emoji14]Har du fått vasket ferdig?
Helt enig der! Vasking er jo også drepen for bekkenet!Jaja, det er ferdig. Bare yttergangen/vindfanget igjen. Den skal samboer få ta. Gjort nok. Nå tar jeg ferie. [emoji14]
Vel. Trondheimtur fra i morgen tidlig da. Så.. Blir ikke noe styring i helga. Sånn. Annet enn svigerfamilien. Planen var å møte hans mor og mormor bare, men nå har de jo invitert halve slekta, og bestemt at vi skal gjøre både ditt og datt sammen......Haha kan stryke det jeg nettopp spurte deg om med andre ord [emoji13] så flink du har hvert! Pass på å ikke gå for hardt på det du mangler hjemme nå da!
Og dessverre har fortsatt en del her som må ordnes i leiligheten MEN det kan være sånn til ihvertfall over helga! [emoji4]
Absolutt. Kjenner det greit nå gitt.. Men er bare sånne som varer noen dager da. Heldigvis. Sliter ikke mer enn det.Helt enig der! Vasking er jo også drepen for bekkenet!