♡ Skravletråd JUNI ♡

"slåss" med lillegutt, han vil nemlig ikke sove, vel det hjelper lite når han er trøtt.
Merker sikkert også at jeg bare venter for når han [emoji42] skal jeg opp i boden igjen [emoji4]
Så kjedelig... Her må jeg mase et par ganger 'bare'..

Gutta i trehuset 1 og 2.
Har lest dem for henne en gang, men.. Hun liker dem godt.

Blir sikkert bra [emoji106][emoji106]
Hva er dette kodegreiene som jeg synes jeg leste om forresten..?
Er kodeord en skal få/lete etter på biblioteket for hvert kapittel av det man kan lese på sommerles.no :)

Mi elsker en pingles dagbok. Er visst kjempemorsomme :)

I morgen er det sommeravslutning for minste i hus sin klasse. Er meldt pent vær håper det stemmer ! [emoji56][emoji274]

Wæh. Ungen sover. Men litt lett enda. Gi det 5 min til jeg hører litt dyp pust tenker jeg [emoji23] Så løpe ned til pepsi maxen min [emoji7]

Er kodeord en skal få/lete etter på biblioteket for hvert kapittel av det man kan lese på sommerles.no :)

Mi elsker en pingles dagbok. Er visst kjempemorsomme :)
Hm.. Jaha. Får se om jeg skjønner noe av det [emoji28]

Vi også ville lese det. Ønsket seg til jul.. Men hun fikk bok nr 8 eller noe. Ikke nr 1.

Wæh. Ungen sover. Men litt lett enda. Gi det 5 min til jeg hører litt dyp pust tenker jeg [emoji23] Så løpe ned til pepsi maxen min [emoji7]
Haha, lykke til..! [emoji14]

Hm.. Jaha. Får se om jeg skjønner noe av det [emoji28]

Vi også ville lese det. Ønsket seg til jul.. Men hun fikk bok nr 8 eller noe. Ikke nr 1.
Ah. Må jo ta fra start ja :) Vi kjøper litt i ny og ne. Som det passer. Men alle er lånt på biblioteket først. Så hu leser de vel for 2 eller 3 gang nå

God kveld[emoji4] hvordan har dagen vært? Jeg har er snuppe som er overtrøtt som fy[emoji85] den varmen mamman ønska seg[emoji28]

Ah. Må jo ta fra start ja :) Vi kjøper litt i ny og ne. Som det passer. Men alle er lånt på biblioteket først. Så hu leser de vel for 2 eller 3 gang nå
Såpass. Da er de vel bra i alle fall [emoji4]

Nei, kobler ut litt. Dødsliten....

God kveld[emoji4] hvordan har dagen vært? Jeg har er snuppe som er overtrøtt som fy[emoji85] den varmen mamman ønska seg[emoji28]
Her har dagen vært varm(liker varmen, men tåler den dårligere nå enn vanligvis [emoji23]) og veldig koselig[emoji3] var i byen med mamma for å hjelpe hu å kjøpe gave til samboeren min og filk byttet det vi fikk dobbelt av i babyshower[emoji4] så var vi å så på litt baby ting, og hun kjøpte babynest til oss[emoji7][emoji7] og hu så skoa mine og de ble vist ikke godkjente( fulle av maling, gress og gjørme)så jeg fikk nye. Så spiste vi softis før vi dro hjem[emoji2][emoji7]

Back
Topp