Har du brent deg?[emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammenha en fin dag
![]()
Jeg som følte jeg hadde skravlet så lite i dag...
Ja jeg vetÆsj...dumme bein[emoji20]
Så deilig daJøss. Har bussen for meg selv på vei til jobb. Det skjer aldri. Pleier å være full på denne tiden. Jaja. God plass da hvertfall![]()
Ha en fin dag på jobbGod morgen på dere!Jeg har kommet meg på jobb...Ønsker alle en strålende onsdag...
Håper jaggu været blir bedre, ellers regner vi vekk på sommerfesten i dag
![]()
God morgenGod morgen[emoji2]
Håper dere får en fin dag i dag[emoji4]
Jupp gjorde visst detDa tok du feil[emoji12]
God morgen snuppa [emoji4]God morgen alle sammen
Sovet godt?God morgen snuppa [emoji4]
Sov godtDette skjedde... [emoji85] Ses senere [emoji42][emoji42] bare få gardina helt sammen![]()
Oj, så tidøig du begynner da. Ha en flott arbeidsdagGod morgen på dere!Jeg har kommet meg på jobb...Ønsker alle en strålende onsdag...
![]()
Så tidlig??? Gjeeesp! Har alle forsovet seg til bussen unntatt deg? Ha en fin dag på jobbJøss. Har bussen for meg selv på vei til jobb. Det skjer aldri. Pleier å være full på denne tiden. Jaja. God plass da hvertfall![]()
God morgen på dere!Jeg har kommet meg på jobb...Ønsker alle en strålende onsdag...
![]()
God morgen alle sammen
Smålig. Mannen lå veldig urolig og snorka og pusta på meg. Krise. Takler ikke [emoji23] Så fikk sove etter jeg bygde høy putevegg mellom oss og headset med musikk på øra [emoji56] Du da?
God morgen
Takk det samme
Ja egentlig veldig diggSå deilig da
Skulle tro alle andre lå hjemme og sov ja. Var nesten så jeg trodde jeg hadde glemt at det var helligdag eller noeSå tidlig??? Gjeeesp! Har alle forsovet seg til bussen unntatt deg? Ha en fin dag på jobb![]()