♡ Skravletråd JUNI ♡

Typisk meg..
Skal på do. Og da går jeg forbi tørketrommelen. Som er full av klær. Innser jeg burde brette og skal begynne med det i stedet..
Flaks for meg, trenger klærne en ny runde tørk, så.. Får ordne i morgen.
Like greit det da [emoji4]

Æææ gikk ned fordi jeg måtte på toalettet men der var selvsagt mannen så nå tripper jeg rundt og venter på han (igjen) og må forte meg opp til den skrikende boden som om mulig ser verre ut [emoji23]

Tolker det som om den er bra?
emoji28.png
Ja, men ikke super superbra. Jeg syntes de første episodene inneholdt for mye "vulgær" sex... Kall meg gjerne prippen. Men jeg liker konseptet i serien.

Hvem er din favorittfange i serien? Jeg forandrer syn på de forskjellige hele tiden. Får ikke bestemt meg for hvem jeg liker og hvem jeg ikke liker..

Æææ gikk ned fordi jeg måtte på toalettet men der var selvsagt mannen så nå tripper jeg rundt og venter på han (igjen) og må forte meg opp til den skrikende boden som om mulig ser verre ut [emoji23]
Er det ikke typisk!
Når man bare skal forte seg på toalettet før man skal gjøre ferdig noe, så er det noen der[emoji13][emoji38]

Og jeg føler alltid ting blir mye værre før det blir bedre når jeg rydder spess i boder og oppbevaringssteder[emoji38] men lykke til [emoji16] blir nok bra når du er ferdig [emoji16]

Det tok ikke lang tid akkurat i dette tempoet begynner du med siste sesong før meg jo [emoji54]
Kommer an på hvor mye jeg får sett i helgen. Tror ikke det blir så mye siden det er cup hele lørdagen og revy på søndag. Også skal jeg hjelpe ei venninne med å flytte.. Hva syntes du om serien da?

Er det ikke typisk!
Når man bare skal forte seg på toalettet før man skal gjøre ferdig noe, så er det noen der[emoji13][emoji38]

Og jeg føler alltid ting blir mye værre før det blir bedre når jeg rydder spess i boder og oppbevaringssteder[emoji38] men lykke til [emoji16] blir nok bra når du er ferdig [emoji16]
Ja når jeg er ferdig forhåpentligvis før uka er over så blir det veldig bra [emoji4]

Kommer an på hvor mye jeg får sett i helgen. Tror ikke det blir så mye siden det er cup hele lørdagen og revy på søndag. Også skal jeg hjelpe ei venninne med å flytte.. Hva syntes du om serien da?
Jeg liker serien, det er noe veldig fengslende med den. Men er veldig opptatt samt får vi besøk i helga så tid har jeg ikke på en stund [emoji54] men men da kommer det jo bare flere episoder så det går greier [emoji6]

Er det man må ha fokus på[emoji16] at det blir bra til slutt [emoji16]
Det blir det! Bare følelsen av å ødelegge det lille systemet som var der bare for å skikkelig kaos selv for noen dager, nei huff! 2 søppelsekker er ute og snart borte da! Antar jeg torsdags kveld kommer til å stikke innom røde kors med sykkel osv så burde være ferdig da

Urk.. Kjedelig å måtte rydde det der.. :P
Ja og alt som var på første bildet måtte jo inn igjen, eller alt utenom det som skulle kastes.

Så nå er boden full igjen, føler jeg ikke gjorde noe fremgang (selvom jeg vet at jeg gjorde det) og gruer meg igjen til imorgen kveld hvor jeg skal opp igjen og ha alt i gangen igjen for å gå igjennom forhåpentligvis resten, torsdagskveld sorterer jeg forhåpentligvis klær i str

Er det vanlig at jysk bare.. Lemper av varer til et hus, uten å høre med de som bor der?
De leverte et bord her i dag. Lempet av. Det skulle egentlig sånn 800 m oppi veien, for de som bodde HER før, har flyttet dit.

Jøss, da hadde jeg ringt dem igjen og vært ganske irritert?![emoji849] det er sløvt!

Back
Topp