♡ Skravletråd JUNI ♡

Syns fødebag tråden i termin gruppa er fin, masse idéer og ting og tenke på...

Jeg skrev først liste til baby, så liate til meg, pakket meste av baby sitt i stellebag, og når jeg pakket toalettmappe til meg(lenge siden[emoji23]) kjøpte jeg ny deo, små flasker til shampoo og sånn, 2små såpeflasker o.l. sånn at man slipper å tenke på å pakke det når det skjer noe, da er alt klart[emoji6] så pakket en bag med ting til meg og pledd til baby og noen ting som ikke fikk plas i stellebag. Og pakket lader til tlf, da jeg har flere [emoji16]

Når vi var på omvisning på sykehuset spurte jeg hva de har der og ikke. Hun sa at de har bleier, bind, noe baby klær, noe engangstruser, og sykehus skjorte. Babyklær og engangstruser var anbefalt å ha med[emoji6] ihvertfall i tbg[emoji6]

Ja men er veldig individuelt hva de har på sykehusene :/

Egen såpe er ikke så viktig for meg, om de bare har noe der.. Og heller ikke egne babyklær og sånt.. Så burde helst vite på forhånd. Kan sikkert spørre jm på torsdag da.

Typisk meg..
Skal på do. Og da går jeg forbi tørketrommelen. Som er full av klær. Innser jeg burde brette og skal begynne med det i stedet..
Flaks for meg, trenger klærne en ny runde tørk, så.. Får ordne i morgen.
Er sånn typisk meg og se når jeg skal legge meg, bare at det er vaskemaskin full av klær som burde henges opp[emoji85][emoji85]

Ja men er veldig individuelt hva de har på sykehusene :/

Egen såpe er ikke så viktig for meg, om de bare har noe der.. Og heller ikke egne babyklær og sånt.. Så burde helst vite på forhånd. Kan sikkert spørre jm på torsdag da.
Er ikke viktig med egen type såpe heller egentlig, shampoo derimot er viktig ellers kan jeg bare glemme å ha hår igjen trur jeg [emoji23]

Jeg ville rett å slett bare ringt fødeavdelingen og spurt, om dere ikke skal på omvisning på sykehuset da[emoji6] så vet du hva de har [emoji6]

Er ikke viktig med egen type såpe heller egentlig, shampoo derimot er viktig ellers kan jeg bare glemme å ha hår igjen trur jeg [emoji23]

Jeg ville rett å slett bare ringt fødeavdelingen og spurt, om dere ikke skal på omvisning på sykehuset da[emoji6] så vet du hva de har [emoji6]

Håret mitt er vennlig av seg. Kan bruke såpe om jeg vil liksom, uten at det gir varige men.. Men burde nok klippe det litt...

Tjaa. Men nå er det et av to. Føder jeg før 26. Juli, så havner jeg på det ene. Etter, på det andre. /sommerstengt.
Jordmor burde dog vite.. Eller kunne skaffe info for meg.. [emoji14]

Har ikke tørketrommel [emoji54][emoji54] det skal inn i huset nå som vi baby kommer inn i huset, men skal pusse opp badet så blir ikke før det[emoji6]
Tørketrommel er himmel... [emoji14]
Hehe..

Håret mitt er vennlig av seg. Kan bruke såpe om jeg vil liksom, uten at det gir varige men.. Men burde nok klippe det litt...

Tjaa. Men nå er det et av to. Føder jeg før 26. Juli, så havner jeg på det ene. Etter, på det andre. /sommerstengt.
Jordmor burde dog vite.. Eller kunne skaffe info for meg.. [emoji14]
Heldig du da, med tanke på håret[emoji6]

Åja, da er det kanskje lettere og spørre jordmor ja[emoji6]

Heldig du da, med tanke på håret[emoji6]

Åja, da er det kanskje lettere og spørre jordmor ja[emoji6]
Ja, greit sånn. Må bare korte det litt tror jeg. Da tåler det mer uansett.. [emoji14]

Ja, tror det. Bor 50-75 minutter unna begge og, så vet ikke om jeg gidder omvisning på begge heller.. [emoji14]

Tørketrommel er himmel... [emoji14]
Hehe..
Joda, men når jeg var alene og de årene sambo og jeg har bodd sammen har vi jo ikke trengt det... Er jo bare 2...og jeg har aldri brukt tørketrommel til noe annet enn håndklær, undertøy, sokker og sengetøy[emoji6] så har ikke vært verdt det før nå[emoji38] blir jo fort mer håndklær og sengetøy vask for å si det sånn[emoji38][emoji23]

Joda, men når jeg var alene og de årene sambo og jeg har bodd sammen har vi jo ikke trengt det... Er jo bare 2...og jeg har aldri brukt tørketrommel til noe annet enn håndklær, undertøy, sokker og sengetøy[emoji6] så har ikke vært verdt det før nå[emoji38] blir jo fort mer håndklær og sengetøy vask for å si det sånn[emoji38][emoji23]
Bruker det på alt jeg.. Men det er fordi klærne har brukt daager på å tørke. Lukter så innestengt av dem da :(

Og nå har vi bare ikke plass.

Nei. Sove. Nav møte i morgen. God natt!!

Ja, greit sånn. Må bare korte det litt tror jeg. Da tåler det mer uansett.. [emoji14]

Ja, tror det. Bor 50-75 minutter unna begge og, så vet ikke om jeg gidder omvisning på begge heller.. [emoji14]
Nei skjønner jeg godt! Det er et stykke å dra... Men om det er noe forskjell på hva de har kan du jo evt lage en pose med ekstra ting sykehus 2ikke har som du bare kan putte i bag om det går over dato[emoji6] evr ha det som sykehus 1 ikke har men 2 har i en pose i baggen så det bare kan nappes ut og byttes med den posen til sykehus 2 når sykehus 1 er stengt[emoji6][emoji6]

Back
Topp