♡ Skravletråd JUNI ♡

Åja, jordmor ville ikke si noe om det til meg, siden det er første er det ganske vanlig å gå til termin eller over, så hu vil vel ikke at jeg skal håpe på noe[emoji23][emoji23]
Jeg fødte prematurt sist, og insisterte på å få måling av cervix hos gyn. Cervix var fin den, men hun nevnte det bare etter ul av resten av ungen. Hun klarte jo knapt finne hodet ordentlig...
Og, vær mentalt forberedt på begge deler du. Jeg var forberedt på å gå til termin ++ siden det var første, så.. Falt meg ikke inn at fødselen skulle være i gang før etter ungen var kommet ut omtrent. Kom på føden med 8cm åpning, 35+4. Og ting skjedde relativt fort og.. Ikke styrtfødselfort, men.. Fort nok.
Så. Jeg kunne egentlig like godt ha født hjemme, prematurt.

Altså. De fleste er mer obs på kroppens signaler enn det jeg var, men.. Likevel, skader ikke være forberedt på at det KAN skje noe nårsomhelst, selv om det også KAN ta sin tid.

Nei, gikk glipp av akkurat den[emoji54][emoji54] prøver jo å følge med, men uvant med så mye å følge med på [emoji13][emoji6]

Takk[emoji4]
Ser den. Første gangene jeg tittet innom skravletrådene ble jeg litt skremt. Men testet det ut, og fant meg etterhvert en slags metode å klare det på. [emoji14]

Drit i. God natt! Sofaen får holde meg i morgen også [emoji23][emoji23]

Der tusla ei jente ned for å gå på do gitt. Får følge meg hu litt. Går i ørska hu
Prøver komme meg på do og i seng selv [emoji23]
Føler meg litt.. I ørska nesten.

Jeg fødte prematurt sist, og insisterte på å få måling av cervix hos gyn. Cervix var fin den, men hun nevnte det bare etter ul av resten av ungen. Hun klarte jo knapt finne hodet ordentlig...
Og, vær mentalt forberedt på begge deler du. Jeg var forberedt på å gå til termin ++ siden det var første, så.. Falt meg ikke inn at fødselen skulle være i gang før etter ungen var kommet ut omtrent. Kom på føden med 8cm åpning, 35+4. Og ting skjedde relativt fort og.. Ikke styrtfødselfort, men.. Fort nok.
Så. Jeg kunne egentlig like godt ha født hjemme, prematurt.

Altså. De fleste er mer obs på kroppens signaler enn det jeg var, men.. Likevel, skader ikke være forberedt på at det KAN skje noe nårsomhelst, selv om det også KAN ta sin tid.
Nei, er greit å tenke over begge deler[emoji6] har pakket fødebag, og bilsete er i bilen så er litt forbredt på tidlig å, sånn i praksis hvertfall [emoji23] [emoji6]

Skjønner at du vil vite mer denne gangen! Men du er kanskje mer oppmerksom denne gangen siden det ble sånn før..

Typisk meg..
Skal på do. Og da går jeg forbi tørketrommelen. Som er full av klær. Innser jeg burde brette og skal begynne med det i stedet..
Flaks for meg, trenger klærne en ny runde tørk, så.. Får ordne i morgen.

Typisk meg..
Skal på do. Og da går jeg forbi tørketrommelen. Som er full av klær. Innser jeg burde brette og skal begynne med det i stedet..
Flaks for meg, trenger klærne en ny runde tørk, så.. Får ordne i morgen.
Uflaks gitt [emoji23]

Nei, er greit å tenke over begge deler[emoji6] har pakket fødebag, og bilsete er i bilen så er litt forbredt på tidlig å, sånn i praksis hvertfall [emoji23] [emoji6]

Skjønner at du vil vite mer denne gangen! Men du er kanskje mer oppmerksom denne gangen siden det ble sånn før..

Uff.. Skulle også ha pakket. Noen gode tips?

Har begynt å skrive en liste, men er så usikker. Sist gang hadde de jo alt på sykehuset. Trengte egentlig ingenting annet enn hjemreiseklær og mobillader.. Savnet underholdning da.
Men..vet ikke.
Føde på annet sykehus nå, og aner ikke helt rutinene og hva de har... Og ikke har...
Bilstolen bestilte jeg i dag. [emoji14]
Om han kommer nå, så må jeg likevel ligge på sykehus til etter stolen er kommet i posten uansett.. [emoji85]

Greit å få litt søvn da gjerne. Må opp å sjekke. Hu gikk halveis i trappa og gikk tilbake. Får sjekke om hu har funnet på tull gitt
Haha.. Fort gjort. Hvor gammel er hun? [emoji14]

Uff.. Skulle også ha pakket. Noen gode tips?

Har begynt å skrive en liste, men er så usikker. Sist gang hadde de jo alt på sykehuset. Trengte egentlig ingenting annet enn hjemreiseklær og mobillader.. Savnet underholdning da.
Men..vet ikke.
Føde på annet sykehus nå, og aner ikke helt rutinene og hva de har... Og ikke har...
Bilstolen bestilte jeg i dag. [emoji14]
Om han kommer nå, så må jeg likevel ligge på sykehus til etter stolen er kommet i posten uansett.. [emoji85]
Syns fødebag tråden i termin gruppa er fin, masse idéer og ting og tenke på...

Jeg skrev først liste til baby, så liste til meg, pakket meste av baby sitt i stellebag, og når jeg pakket toalettmappe til meg(lenge siden[emoji23]) kjøpte jeg ny deo, små flasker til shampoo og sånn, 2små såpeflasker o.l. sånn at man slipper å tenke på å pakke det når det skjer noe, da er alt klart[emoji6] så pakket en bag med ting til meg og pledd til baby og noen ting som ikke fikk plas i stellebag. Og pakket lader til tlf, da jeg har flere [emoji16]

Når vi var på omvisning på sykehuset spurte jeg hva de har der og ikke. Hun sa at de har bleier, bind, noe baby klær, noe engangstruser, og sykehus skjorte. Babyklær og engangstruser var anbefalt å ha med[emoji6] ihvertfall i tbg[emoji6]

Last edited:
Back
Topp