♡ Skravletråd JUNI ♡

Haha, virkelig?! Jaja. Morsomme dyr da. Aldri gjort meg særlig kjent med griser.. Tante har storfjøs, og eneste jeg vet er at det stinker der.

Yep [emoji14] men ganske smart!
Ja den var veldig rar den grisen [emoji23] Men tror det er smarte dyr. Og ja, de stinker!

Jeg har tynt blod. Så får blåmerker til tider bare av ett litt hardt dunk inntil en vegg eller mur. Men ikke som jeg syns selv er hardt da [emoji14]
Sambo er og sånn. Han kan SE på en skarp kant, og få. Blåmerke [emoji23]

Er jo det da [emoji14] Men bestefar hadde grisegård. Får ikke helt det uskyldige blikket på de små søte grisene [emoji23][emoji23][emoji23]
Det uskyldige blikket.. Også henger det en arm ut av kjeften på den [emoji173]️

Sambo er og sånn. Han kan SE på en skarp kant, og få. Blåmerke [emoji23]
Hahaha ille. En gang fikk jeg papirkutt på leppa mi. Blødde hele møckings dagen [emoji23][emoji23]

I utgangspunktet ikke. Siden jeg vil se Ringenes herre og den varer jo så kort [emoji23][emoji23]
Hahaha. Sove kan du gjøre når du dør [emoji56]
Jau, lotr er ikke et sånt prosjekt man starter med langt på natta..
Heller en romantisk komedie eller noe [emoji14]

Jaa det er jeg enig i :) Og så fint at du nevner det!
Ja. Syns synd på hu. En annen gang noen drev på der velta de søppla hennes og bare løp fra alt... Så da plukka jeg alt opp. Gikk til foreldra deres og ga de klar beskjed om hva jeg syns om den oppførselen. Har selv holdt ringpåspring altså. Men jeg gjorde ikke hærverk

Etter det har de guttene aldri kommet hit igjen hvertfall ;)

Hahaha ille. En gang fikk jeg papirkutt på leppa mi. Blødde hele møckings dagen [emoji23][emoji23]
Aw. Haha. Ikke gøy da. Papirkutt er kjedelige fra før av.

.. Men på leppa? Spiste papir?

Back
Topp