Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHar detdu?
Bra detJaKost meg med lille og slappet av
Så skjønn da[emoji23][emoji7]Igår holdt 3 jenter ringpåspring. To av de var nok i 10 årsalderen, mens ene var rundt 4 år tenker jeg. De forklarte nok ikke minste reglene. For hu sto på døra og dingte på til noen åpna. Og når jeg åpna smilte hu bredt og sa hei før hu løp [emoji23][emoji23]
19 trådee og 300 innlegg her i dag...Sånn som dere holder på så kan det jo hende jeg vinner den vanngreia [emoji14] Klarer ikke holde følge.
Hva har du gjort?
Jeg bryr meg lite da. Men syns det er litt kjedelig når de har den leken hos naboen på 90 år med dårlige bein. Så pleier nevne de bør gå andre hus enn det.Hehehe [emoji14]
Oj. Du har gjort? [emoji85]
Haha ja. Ringpåstå kaller jeg det der gitt [emoji23]Så skjønn da[emoji23][emoji7]
Ja, jeg å har alltid fått en ca dato på mottak i butikken, beskjed når den har kommet dit, og beskjed om ca når de levere(hvilken dag) og så ringer de når de skal levere [emoji106]Tåpelig. Når jeg har fått levert store ting har de jo ringt først..
Vet faktisk ikke. Merket først vondt nåHva har du gjort?
Aner ikke . Kjente brått jeg hadde litt vondtOj. Du har gjort? [emoji85]

Hmm ikke brqVet faktisk ikke. Merket først vondt nå
Nei , satser på det er bedre i morgen .Hmm ikke brq
Æsj da. Menmen. Sånt skjer jo innimellom.Aner ikke . Kjente brått jeg hadde litt vondt![]()
Får håpe detNei , satser på det er bedre i morgen .
Ja, sikker på det kan bli verdenskrig rundt han når han sover, og reaksjonen kommer til å være litt lyder og å snu seg[emoji23][emoji23]Hahahaha ! Da er man litt god gitt ! [emoji23]
Er i mål ser det ut somEr det snart tryggt å legge seg eller? Mtp innlegg og slikt...
Tørketrommel ferdig. Film ferdig.