Så gøyDet gjør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyDet gjør det
Ja hjelper på detHerlig!
Samme som herJobb i morgen[emoji2] og sommeravslutning i barnehagen!
Det var det hun var. Men jeg så hvor de sto og gjemte seg. Så de eldre våga ikke mer da [emoji14]Hahaha. Søt da [emoji7]
Hehe søtBilde av Musemor etter dagens trening:
![]()
Rare dyr [emoji14] Veldig glad i mat. Og riktig leggetid. Denne grisen gikk i båsen klokken 18 hver da og la seg [emoji23]Haha. De drev og bet lillebror i leggen fordi han var treg med å fore dem..
Så en episode med CM her, der de foret døde mennesker til grisene![]()
Alt ble jo fortært [emoji4]
Ja skjønnerVeldig greit å slippe det etter greys[emoji4]
Hahahaha ! Da er man litt god gitt ! [emoji23]Ikke lest alle innlegg som hører til denne samtalen men om det er sambo det er snakk om, minner det veldig om min sambo[emoji23] han sovner til og med når han snakker noen ganger [emoji23]
Kjekt altså med snille mammaer og svigermødreSå snill[emoji1] det gjør min mamma også[emoji12]
Min er egoistisk og tenker ikke slik med mindre jeg forklarer [emoji14] Han har allergi og ofte tett, men ikke flink med medisin.Min våga ikke annet når jeg gikk på mange netter med null søvn pga han
Ikke alt man vil se på CM [emoji14] Hahaha. Men gud jeg elsker den serienHaha. De drev og bet lillebror i leggen fordi han var treg med å fore dem..
Så en episode med CM her, der de foret døde mennesker til grisene![]()
Alt ble jo fortært [emoji4]
Ja bedre nåOoh, kjipt!
Jaa da får du gi han en kos da [emoji23]Hehe stakkaren var kosesyk![]()
Har detHatt en fin dag?![]()
Hehehe [emoji14]Det var det hun var. Men jeg så hvor de sto og gjemte seg. Så de eldre våga ikke mer da [emoji14]
Takk for i dag3 innlegg til så tar jeg nok kvelden
Sånn som dere holder på så kan det jo hende jeg vinner den vanngreia [emoji14] Klarer ikke holde følge.3 innlegg til så tar jeg nok kvelden
Men plasteret åpner jo nesen opp [emoji14]Min er egoistisk og tenker ikke slik med mindre jeg forklarer [emoji14] Han har allergi og ofte tett, men ikke flink med medisin.